Houd ons op de hoogte!
André schreef:Ik ga ook met Steven mee hoor, deze man/bedrijf staat regelmatig op MP met scherpe prijzen en wat die baksteen betreft, je bent er toch zelf bij als ze hem inpakken, desnoods maak je als ze hem ingepakt hebben, de doos nog een keer open. Ik zou er voor die 150,-- verschil ook een telefoontje aan wagen. En kopen dat ding. (Natuurlijk ook in mijn belang, want ik heb 50,-- provisie met de beste man afgesproken![]()
![]()
![]()
)
Heb van morgen contact gezocht met deze aanbieder en zijn voicemail ingesproken. Tot op heden nog iets van hem gehoord. Probeer het morgenvroeg nog een keer.Steven schreef:Hij heeft zoveel te koop, al jaren actief op MP en ik zie hem ook geregeld voorbij komen dus ik denk dat je je geen zorgen hoef te maken over een wisseltruc of zo.prijzen MP zijn gewoon incl.
Uiteraard kun je gewoon even bellen en vragen hoe het zit met de herkomst. Of het "grijze" lensen uit de parallelimport zijn of gewoon Nederlands en dus 2 jaar nikon garantie. Vraag desnoods even naar een serienummer en bel NSP om het te checken. Zat manieren om een miskoop uit te sluiten hoor. Maar als je er geen goed gevoel bij hebt moet je het zeker niet doen.
In dat geval haak ik dan al weer afMzpeter schreef:
Heb van morgen contact gezocht met deze aanbieder en zijn voicemail ingesproken. Tot op heden nog iets van hem gehoord. Probeer het morgenvroeg nog een keer.Steven schreef:Hij heeft zoveel te koop, al jaren actief op MP en ik zie hem ook geregeld voorbij komen dus ik denk dat je je geen zorgen hoef te maken over een wisseltruc of zo.prijzen MP zijn gewoon incl.
Uiteraard kun je gewoon even bellen en vragen hoe het zit met de herkomst. Of het "grijze" lensen uit de parallelimport zijn of gewoon Nederlands en dus 2 jaar nikon garantie. Vraag desnoods even naar een serienummer en bel NSP om het te checken. Zat manieren om een miskoop uit te sluiten hoor. Maar als je er geen goed gevoel bij hebt moet je het zeker niet doen.
Lijkt me een perfecte dag om iets te ondernemen!Mzpeter schreef:Eigenlijk heb ik het dan ook wel gehad, zijn ingesproken bericht op z'n voicemail kwam ook niet echt professioneel over. Maar goed uit nieuwsgierigheid doe ik "vrijdag de dertiende" nog een poging.
Peter
Op Vrijdag 13 januari 2012Steven schreef:Lijkt me een perfecte dag om iets te ondernemen!Mzpeter schreef:Eigenlijk heb ik het dan ook wel gehad, zijn ingesproken bericht op z'n voicemail kwam ook niet echt professioneel over. Maar goed uit nieuwsgierigheid doe ik "vrijdag de dertiende" nog een poging.
Peter
Ik zeg jullie allen heel veel dank voor het "meedenken" bij de keuze voor een macro objectief. Wordt het Sigma of toch een Nikon? Nou toch maar een nikon. Zodra ik `m een beetje onder de knie heb zal ik wat foto`s plaatsen. Nogmaals mijn dank aan jullie en wie weet zien en/of spreken we elkaar op de Zaanse schans.Steven schreef:Ik vind het nog netjes dat je "No thanks" gezegt hebt. Nou dat weten we dan ook weer, hoofdstuk marktplaats gesloten.
Heel veel succes met je nieuwe aanschaf van da Nikkor 105mm Micro VR. Als zeg je de hoofdprijs, je hebt een top objectief waar je heel veel plezier aan gaat beleven. Gefeliciteerd!