Belichting, links door zonwering gefilterd licht, rechts boven flits in paraplu.
1.

2.

3.

4.

Technisch ziet het er goed uit voor zover ik kan beoordelen, verwacht daar niet te veel van. Foto 3 valt voor mij af vanwege de vreemde lichtvlekken die hier niet thuis horen.Skippy schreef:Vandaag een serie foto's gemaakt van mijn broer. De foto's zijn bedoeld voor zakelijk gebruik.
Belichting, links door zonwering gefilterd licht, rechts boven flits in paraplu.
De vreemde lichtvlekken zoals jij dat noemt is een gevolg van het gedeeltelijk gefilterde zonlicht links. Vind ik zelf niet storend, eerder het verder inderdaad ietwat steriele beeld verlevendigen. Een nadere invulling over het gebruik wil/kan ik niet geven, dan maar alleen commentaar op het fototechnische deel. Wellicht had ik deze serie bij Beoordelingen kunnen plaatsen realiseer ik me nu.george013 schreef:Technisch ziet het er goed uit voor zover ik kan beoordelen, verwacht daar niet te veel van. Foto 3 valt voor mij af vanwege de vreemde lichtvlekken die hier niet thuis horen.Skippy schreef:Vandaag een serie foto's gemaakt van mijn broer. De foto's zijn bedoeld voor zakelijk gebruik.
Je hebt een bedoeling met de foto's die de kijkers niet weten. Je speelt met atributen, de planten, en houdt het heel wit. Doet mijn gedachten uitgaan naar witgoed of wasmiddellen.
Met of zonder het zakelijk gebruik laat je de kijker in het ongewisse bij de beoordeling van deze foto's als je het doel niet vermeldt en is het moeilijk om een relevante beoordeling te geven.
George