Als ik die link van jou volg, die ik zelfstandig ook al had gevonden, zie ik drie pagina's met Tethertool producten, maar de enige kabels zijn HDMI en FireWire. Aangezien die niet op de camera passen kan je voorlopig toch beter bij de Action gaan shoppen, of niet dan? De vraag is niet een link naar Tethertool producten in het algemeen zonder USB kabels, maar een link naar die 20m USB kabel die jij aanprijst en die we met een Nikon kunnen gebruiken, want die is niet te vinden via de link die je geeft.Steven schreef:Volgens mij verkoopt de action geen versterkte USB kabels van 20 meter want daar vroeg je namelijk om. Cameratools.nl verkoopt Tethertools maar dat wist je al als je het draadje hebt gelezen.flitslicht schreef:Ik kan ze niet vinden. Best mogelijk dat het de beste uitvinding is sinds gesneden brood, maar voorlopig dan toch maar even naar de ActionSteven schreef: Nogmaals Tethertools is vooralsnog niet algemeen verkrijgbaar in Nederland maar een zeer grote naam aan de andere zijde van de plas. Er zijn pas een paar dealers voor Nederland die het verkopen.Flip is weer aan het draaien
Ik begrijp ook niet waarom je nu weer over 'draaien' begint, je prijst iets aan dat goed klinkt maar vervolgens geef je een link waar het product niet te vinden is. Sterker, ik heb het gegoogled en kan die kabel nergens in Nederland vinden.
Dus waar is een directe link naar die kabel?