Dit is de eerste keer dat ik zelf een beoordeling geef in dit forumonderdeel.
Zelf ben ik ook nogal zoekend naar de juiste opstelling voor portretfotografie, dus ik weet hoe lastig het kan zijn!
Als eerste wil ik even zeggen dat je een hele leuke dochter hebt! Ze lijkt het erg naar haar zin te hebben voor de camera

Wat betreft de belichting zou ik inderdaad ook zeggen dat het hoofdlicht iets te hard staat waardoor de rechterkant van haar gezicht wat overbelicht raakt.
Wel jammer van zo'n mooi gezicht, want je mist daardoor toch wat "gezichtskenmerken".
Wat betreft de achtergrond vind ik persoonlijk de zwarte achtergrond niet mooi bij de kleding van je dochter. Ze draagt een mooie kleurrijke top met een print en persoonlijk vind ik de achtergrond daarbij te druk ivm dat de achtergrond ook enigszins een printje heeft.
Wat betreft de huid van je dochter waar een van mijn voorgangers het over had; als dit niet nabewerkt is dan ben ik jaloers!
De reflecterende ondergrond is leuk, dat geeft het totaalplaatje een mooi effect!
Voor degene die vroegen hoe je dit kunt bereiken even een tipje; Je kunt dit effect ook heel makkelijk bereiken door een transparante, glanzende pvc-plaat op de ondergrond te leggen

Deze zijn bij diverse plastic-bedrijven te bestellen in diverse maten (vaak tot een formaat van max 2mx1m)