MAC book pro wat voor scherm glans/mat

Discussies over fotobewerking en archivering
Onno
Clublid
Clublid
Ervaringsniveau: *****
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:

Bericht door Onno » zo jul 22 2007 12:22 pm

Parallels is meer dan prima en op technisch vlak wat verder dan VMWare op de Mac. VMWare is nog in beta, Parallels is al een flinke tijd normaal in de verkoop.
De 'coherent' mode van Parallels is erg handig. Dan draaien je Windows apps tussen je Mac apps zonder zichtbare Windhoos desktop. Ook 3d video acceleratie wordt nu ondersteund, als je wilt gamen. ;-)

rvdb

Bericht door rvdb » zo jul 22 2007 12:40 pm

VMWare heeft Unity. is hetzelfde als Coherent. VMWare is echter een bedrijf met ervaring in dit wereldje. Dat het Beta is geeft nu die korting. Op de lange termijn denk ik beter uit te zijn. Het is geheel in Cocao geprogrammeerd. Maar het is maar net wat je kiest. Liefste doe ik gewoon helemaal niks in XP ;)

luc
Forumlid
Forumlid

Bericht door luc » zo jul 22 2007 1:38 pm

Ik heb parallels ook draaiende maar ben bang dat ik het niet veel ga gebruiken. ik zal VM ware ook eens gaan proberen.

Ben momenteel lekker met Aperture aan het stoeien geweest maar neig toch nog erg naar LR omdat alles bij mij op LR is ingesteld moet nog even een manier zien te vinden om dat goed met elkaar te combineren..Aperture op de mac en LR op de PC.

Luc.
Life is like A camera Lens.
Focus only on wath's inportant
and you will capture it perfectly
flickr

Onno
Clublid
Clublid
Ervaringsniveau: *****
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:

Bericht door Onno » zo jul 22 2007 3:30 pm

rvdb schreef:Liefste doe ik gewoon helemaal niks in XP ;)
Diddo. Ik gebruik het af en toe voor demo's en testen. De massa weet nog steeds niet beter. ;-)

Fotobewerking doe ik met Capture NX op de Mac. Aperture heeft een superieure gebruikersinterface maar het RAW conversie resultaat van Capture lijkt me beter.

Plaats reactie

Terug naar “Fotobewerking en archivering”