Zie het bericht van gisteren, 08.58 uur.Galloper schreef:Ik zie nergens geschreven dat hij de nieuw waarde heeft gekregen...
Camera kapot
- consono
- Forumlid
- Ervaringsniveau: ***
Re: Camera kapot
- woudew
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
Zo de waard ..........polleke666 schreef:Lijkt mij ook erg sterk.patrick91 schreef:Dus als je zelf je camera laat vallen is het gewoon tegen nieuwwaarde verzekerd? Ga je linkje eens bekijken.
Je wild van je oude camera af omdat je een nieuwere wil kopen , je struikelt zogenaamd , je laat je camera 10 meter naar beneden pletteren en klaar is kees.
Geen advertenties zetten meer , geen gezeik met biedingen op marktplaats. Ik ga ook maar zo'n verzekeringetje afsluiten.
Vroeger werd er veel gefraudeerd met verzekeringen vandaar dat je nu allemaal van die expertise mannetjes hebt om te kijken of iemand wel de waarheid spreekt. De nieuwwaarde zal ie nooit terug krijgen geloof ik.
- woudew
- Forumlid
- Contacteer:
Mijn waarde waard,polleke666 schreef:Vroeger werd er veel gefraudeerd met verzekeringen vandaar dat je nu allemaal van die expertise mannetjes hebt om te kijken of iemand wel de waarheid spreekt. De nieuwwaarde zal ie nooit terug krijgen geloof ik.
je hebt helemaal gelijk. Er is een eigen risico van € 250,- valschade.
250 euries maar ? Neem maar een biertje beste gast , op kosten van de waard.woudew schreef:Mijn waarde waard,polleke666 schreef:Vroeger werd er veel gefraudeerd met verzekeringen vandaar dat je nu allemaal van die expertise mannetjes hebt om te kijken of iemand wel de waarheid spreekt. De nieuwwaarde zal ie nooit terug krijgen geloof ik.
je hebt helemaal gelijk. Er is een eigen risico van € 250,- valschade.
En veel plezier met de D800.
Hou die maar wat steviger vast en zorg dat je niet meer struikelt met zo'n duur een geweldig toestel om je nek.
- woudew
- Forumlid
- Contacteer:
Jammer dat figuren als jij dit forum kapot maken met insinuaties en andere verdachtmakingen.
Wat mij betreft mag er wel een slotje op
Wat mij betreft mag er wel een slotje op