Hoe ervaren jullie dit? Is er een trucje voor of zo?
Ik had een Dawn versie 2 op de D3X. Ding liet ik altijd zitten: er zit een doorgeluste 10-pins aansluiting bovenop die gewoon werkt. Als ik de flitsschoen nodig had bungelde het ding gewoon los aan die aansluiing: nooit losgekomen.Patrick schreef:Ik blijf het een ramp vinden om mijn GPS vast te schroeven op de daarvoor bestemde ingang linksvoor op mijn D700 en eerder de D300s. Dat lukt vrijwel niet. En zit het ding eens min of meer vast, dan is loshalen weer erg lastig...![]()
Hoe ervaren jullie dit? Is er een trucje voor of zo?
MC-36 afstandbediening geen probleem met de Dawn di-GPS Pro wel. Het zelfde gepiel tot gevolgPatrick schreef:Ik heb een van de simpelste DawnTech's. Geen doorlussen mogelijk derhalve. Helaas.
Ik zal vanavond eens kijken hoe het lukt met mijn MC-36 afstandbediening. Als het daar wel soepel me lukt ligt het wat mij betreft vooral aan het merk en type van de accessoire.
Aan de andere kant; het blijft wel een piel-oplossing met schroefdraad. Ik had liever een soort bajonet-oplossing gezien.
Ik heb hier een Chinese MC-30. Kostte iets van € 3,50 of zo inclusief verzending (hoe kan het voor die prijs uit Chinarjmulder schreef:GPS heb ik niet maar de MC-30 gaat zonder problemen het kabeltje van de remote trigger set (China spul) gaat veel lastiger.
Patrick schreef:Gisterenavond even geprobeerd met de MC-36. De echte.dus. Ik heb geen hele dikke vingers, maar ik krijg 'm bijna niet vastgedraaid...