Dank voor jullie positieve en leerzame reacties allemaal !
Over de mix van foto's met veel en weinig scherptediepte: Inderdaad heb ik een aantal foto's tussendoor gemaakt, omdat ik die zelf leuk vind, met weinig scherptediepte. De versies die een goed overzicht geven van betreffende ruimte, heb ik natuurlijk ook gemaakt en aan het hotel gegeven. Voor de afwisseling heb ik de 'extra' plaatjes met onscherpte hier juist bovengemiddeld bijgeplaatst. De reacties hierover zijn dus terecht. Het is blijkbaar geen eenduidige serie die de nodige vragen oproept in combinatie met het doel dat ik beschreef.
Foto 9 had ik hier niet moeten plaatsen inderdaad, valt uit de toon.
Van foto 3 is onderstaande foto bijvoorbeeld de versie die voor het hotel is gemaakt De versie met de focus op het sprei was voor 'mijn eigen fun' (sorry George), maar ook als extraatje voor het hotel (de sfeer-component).
Foto 11 valt inderdaad wat uit de sfeer, maar voor het hotel is het wel een reëel aanbod om in een kamer te kunnen lunchen en vergaderen. Een foto uit de andere hoek, met het accent op het vergaderen hieronder. Daar vond ik de scheve lamp wat jammer...
Skippy, voor mij inderdaad een leerzaam punt om het fotografische en het functionele goed te scheiden. Neem ik mee indien er weer een nieuwe kans komt. En ja het is de 24 G-versie, prima als je die een keer wil proberen hoor...

echt een topobjectief.
Jan, ook bedankt voor je bruikbare tips. Bij 6 en 7 had ik ook nog geheel scherpe versies / overzichtsfoto's (what you see is what you get) maar besloot die niet hier te plaatsen.
Deze foto is zo basic mogelijk (maar nog met verkeerd gericht mes, ook weer geleerd

)
Vanochtend kreeg ik gelukkig een heel vrolijke reactie van de hoteleigenaar! Ben benieuwd wat de webbouwer er vervolgens mee gaat doen. In ieder geval was het een gave ervaring om de foto's te kunnen maken en de feedback van jullie te krijgen.