Hoe gaat zo'n workshop dan in werking? Ik neem aan dat je vooraf elkaar voorstelt en zegt wat je ervaringen zijn en op welk gebied?
Dan wordt er door een begeleider/expert informatie gegeven over dit soort fotografie,omdat jullie hier niet bekend mee zijn. Je wil toch wat leren op zo'n dag?
Daarna wordt er naar hartelust gefotografeerd en diverse standpunten c.q instellingen uitgeprobeerd en die worden later besproken.... denk ik.
Maar zoals ik begrijp was dit niet zo. Wat heb je er dan aan gehad? Buiten het feit dat je een keer bij de rally op plaatsen komt waar je ,waarschijnlijk, niet altijd kan komen.
Geen idee, ik heb nooit workshops gevolgd en heb het mij door de jaren heen zelf aangeleerd.
Nou eigenlijk dus inderdaad niet
Het enige wat ze in het begin vertelde dat ik op mijn veiligheid moest denken en dat we met twee man door het renners kwartier moesten lopen.
De een op de uitkijk voor auto's en de andere kon dan fotograferen. En dat hij er van uit ging dat we wisten hoe de camera werkte.
Verder gingen we naar een locatie voor een proef en daar konden we na eigen inzien een plek kiezen.
Er werd verder geen tips gegeven. Als we echt wat wilden weten moesten we er om vragen.
Ik was blij dat er goede fotografen meededen waar ik van geleerd heb. Ook Canon mensen;)
Ja wat heb ik er verder aan gehad

Heb inderdaad een rally mee mogen maken en zien. Heb het een en ander geleerd van andere meer ervaren mensen en hier op het forum. En weer een ervaring rijker op iets nieuws voor mij.
Ik heb mazzel gehad, dat ik een objectief had gekocht en maar €49,00 hoefde te betalen ipv € 199,00. Wat een heel hoog bedrag is wat wat we gehad hebben. Nu weet ik niet wat Nikon vraagt als zij een grote kist meenemen met nieuwe D4 en D800 body's met groten mm jongens
Groet Kroontjje