Ik ben nieuw op dit forum en heb een vraag over hoe ik het beste foto's kan maken van mijn gigantische uitzicht en van mijn appartement. Hoop dat ik hier goed zit.
Ik heb 2 weken terug een Nikdon d3100 gekocht met standaardlens 15-55.
Mijn appartement staat te koop. Ik heb gigantisch uitzicht, alleen komt dit op de foto's totaal niet terug (vind ik). Ik wil het daarom graag overdoen zodat mijn uitzicht beter uitkomt. Dit wil ik het liefst in panorama. Het lukt me echter niet

(trouwens mijn woonkamer ook niet)
Ik zal mijn uitzicht beschrijven: een appartementencomplex op de voorgrond (dat is lelijk) met een kas erachter, en daarachter/naast super mooi weiland. In het 'echt' valt het appartementencomplex helemaal niet op, zie je meteen het weiland. Op de foto valt dat complex juist heel erg op en het weiland minder.
Ik zou dus graag willen dat op de foto het weiland meteen opvalt en dat appartementencomplex dus soort van wegvalt. Maar kan dat? En hoe?
Mijn appartement ligt op het zuiden, wanneer kan ik dan het beste foto's maken? En hoe maak ik hier panorama van?
Ik weet niet of ik hier een link mag plaatsen van funda, zodat jullie beeld kunnen krijgen van mijn uitzicht?
http://www.funda.nl/koop/zoeterwoude/ap ... s/#foto-10" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik ben echt nog een beginner, ben momenteel bezig met een cursus en vind het allemaal geweldig, maar stel misschien daarom soms nog wat 'domme' vragen. Alvast mijn excuses daarvoor