Als ik de oude ViewNX2 van mijn computer verwijder en de nieuwe installeer, raak ik dan mijn foto's kwijt?
Vandaag helpdesk HP aan de lijn gehad, 1 foto heeft het uiterlijk gekregen van een oranje bloemetje en de andere van een schildersezel. Men had geen oplossing? Mijn Exel is plotsklaps verdwenen en HP had geen oplossing? Alle andere delen van Microsoft werken gewoon, maar Exel is een beetje zoek!
Mijn bovenbalk; Bestand Bewerken Beeld Favorieten Extra en Help is dermate groot dat je het zelfs kunt lezen met je ogen dicht. Ik krijg die balk niet smaller? Website zelf staat perfect. Dus via beelscherm de boel aanpassen is geen optie omdat dan mijn beeldscherm erg klein wordt. Die weer vergroten naar bv 125% trekt de boel uit elkaar.
Afbeeldingen via Google kan ik vaak niet zien. Afbeeldingen, of foto's, via een forum kan ik ook vaak niet zien. Volkskrant openen lukt niet. Computer is al twee keer gereset, geen vooruitgang of oplossing.
Printer moet ik vanwege mijn black-air zone aansluiten met een kabel. Heb ik gedaan en die werkte prima. Ineens niet meer. Ja, ik mag de helpdesk bellen en ja, ik heb garantie. Maar dat 0900 nummer ga ik beslist niet bellen.
Foto's van mijn camera downloaden op mijn computer moet ik nu via een hele lange omweg doen, als het al lukt.
Compie is pas 5 maanden oud met volledige garantie, maar ik vrees dat die tot de voordeur is!