Bedankt voor de reacties!
Ik loop ze zelf ook nog even na, voor uitleg waarom ik ze zelf mooi vind.
#1, ik wilde eigenlijk net weglopen, en vanuit mijn ooghoeken zag ik opeens het veulen bij moeder drinken, dus heb nog door het gaas & begroeiing een foto kunnen maken. (en het deed me denken aan mijn eigen paard en haar veulen, maar dat is natuurlijk persoonlijk)
#2 Vind ik zelf ook de minste van de serie, waarschijnlijk ook omdat het een buttfoto is.
#3 Eigenlijk stonden de twee zebra's een eindje bij elkaar vandaan, maar vanwaar ik de foto maakte lijkt het net alsof ze tegen elkaar staan en daardoor ook een fijne sfeer met zich mee brengt.
#4 Terwijl alle andere fotografen zich bezighielden met een tijger die maar heen en weer bleef lopen langs het graf zag ik deze heel rustig zitten en vond het gewoon een mooi plaatje.
#5 waarom niet in kleur? De begroeiing was half dood en dus grijs/bruin gekleurd. Niet echt mooi bij die juist intens kijkende tijger.
#6 De aap die zo naar zijn hand kijkt, vond ik best aandoenlijk. Ook omdat hij helemaal alleen zat en al zijn vriendjes aan de andere kant van het eilandje. (maar dat kun je helaas niet op deze foto zien.)
#7 Het contrast tussen de donkere achtergrond en de witte vogels vind ik erg mooi, en ook de drie verschillende poses van allemaal dezelfde Pelikanen.
#8 Deze vind ik ook minder goed gelukt, maar als laatste foto vond ik het wel leuk, omdat de pelikaan weg zwemt.
En het was misschien wel een iets té spontane actie, want ik had de dag daarvoor nog foto's gemaakt met een vriendin, maar niet meer mijn accu opgeladen. (En deze was dus helemaal leeg na twee uurtjes, toen ik net bij de apen aankwam...)