Ridgeback coursing

Plaats hier foto's (gemaakt met een Nikon camera) die je graag wilt laten zien. Het gaat hier om de inhoud van de foto's, en niet zozeer om de technische kwaliteiten.
Plaats reactie
Geert
Forumlid
Forumlid
Ervaringsniveau: ****
Foto's bewerken toestaan: Nee

Ridgeback coursing

Bericht door Geert » ma apr 30 2012 11:57 am

Gisteren dagje hondjes gekiekt die achter een nep konijn aan gaan. doel was om beetje de close ups te pakken.

Afbeelding

Afbeelding

Grtz!
Ik schiet op alles wat beweegt!!!!
Nikon D4, D3,D800e, 50 mm 1.8, 85 mm 1.8, 14-24 2.8, 24-70 2.8, 70-200 2.8 vrII, 400 mm 2.8, 1,7 conv, sb 900 en een hok vol Elinchrom en voor buiten de Quadra's !!!!

jac49
Forumlid
Forumlid

Re: Ridgeback coursing

Bericht door jac49 » ma apr 30 2012 12:45 pm

greet schreef:Gisteren dagje hondjes gekiekt die achter een nep konijn aan gaan. doel was om beetje de close ups te pakken.
Mooie foto's ,wist niet dat de Ridgeback zo snel was dat je ze ook op de renbaan kon vinden?
Jac.
Je ziet vaak wel iets honderd keer-duizend keer,voor je het de allereerste keer werkelijk ziet.

EdwinKort
Forumlid
Forumlid
Ervaringsniveau: **
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:

Bericht door EdwinKort » ma apr 30 2012 12:48 pm

mooie actiefoto.
Mijn foto-site
Helaas, geen Nikon-spul meer.
Zend PM als je mijn foto wil bewerken, zodat ik er iets van kan leren

Rijko

Bericht door Rijko » ma apr 30 2012 12:54 pm

Geslaagde foto's, imo.

Op foto 1 is de prachtige blik in de ogen mooi gevangen zo recht van voren. Het juiste moment. De verschillende stand van de oren - een recht op, en de ander hangend - geeft een extra effect.

Bij foto 2 is de actie prima vastgelegd met het wegspringende zand rond de voorpoten. Ik vind de compositie echt niet optimaal; wellicht was een shot iets meer van de zijkant beter geweest, maar dit is natuurlijk moeilijk te sturen met een hond als model.

Een opmerking over de nabewerking. Ik vind op beide foto's de vacht van de hond een beetje flets - wellicht iets verlevendigen en tikje verzadigen?

Frankie
Clublid
Clublid
Contacteer:

Bericht door Frankie » ma apr 30 2012 9:17 pm

Geweldige focus in de ogen van de hond én van je camera !

Plaats reactie

Terug naar “Foto presentaties”