Plaats hier foto's (gemaakt met een Nikon camera) die je graag wilt laten zien. Het gaat hier om de inhoud van de foto's, en niet zozeer om de technische kwaliteiten.
Gisteren dagje hondjes gekiekt die achter een nep konijn aan gaan. doel was om beetje de close ups te pakken.
Grtz!
Ik schiet op alles wat beweegt!!!!
Nikon D4, D3,D800e, 50 mm 1.8, 85 mm 1.8, 14-24 2.8, 24-70 2.8, 70-200 2.8 vrII, 400 mm 2.8, 1,7 conv, sb 900 en een hok vol Elinchrom en voor buiten de Quadra's !!!!
Op foto 1 is de prachtige blik in de ogen mooi gevangen zo recht van voren. Het juiste moment. De verschillende stand van de oren - een recht op, en de ander hangend - geeft een extra effect.
Bij foto 2 is de actie prima vastgelegd met het wegspringende zand rond de voorpoten. Ik vind de compositie echt niet optimaal; wellicht was een shot iets meer van de zijkant beter geweest, maar dit is natuurlijk moeilijk te sturen met een hond als model.
Een opmerking over de nabewerking. Ik vind op beide foto's de vacht van de hond een beetje flets - wellicht iets verlevendigen en tikje verzadigen?