Scherm uitzetten
Re: Scherm uitzetten
Er zijn volgens mij nog geen werkzame immitatie accu's die rechtstreeks in de D3100 en D5100 kunnen 

Renske, ik bedenk me nog iets.
Als ik mijn camera heb aangesloten op mijn computer om mijn foto's over te zetten, en ik vergeet om dan op tijd de camera weer uit te zetten, dan wordt mijn accu in no time leeg getrokken. Klaarblijkelijk werkt dan het automatisch op stand-by gaan van de camera niet.
Dus misschien heb jij de eerste keer dat de accu snel leeg ging, ook een tijdje aan je pc gehangen?
Met vriendelijke groet,
Charles Vos
Als ik mijn camera heb aangesloten op mijn computer om mijn foto's over te zetten, en ik vergeet om dan op tijd de camera weer uit te zetten, dan wordt mijn accu in no time leeg getrokken. Klaarblijkelijk werkt dan het automatisch op stand-by gaan van de camera niet.
Dus misschien heb jij de eerste keer dat de accu snel leeg ging, ook een tijdje aan je pc gehangen?
Met vriendelijke groet,
Charles Vos
- Patrick
- Clublid
- Ervaringsniveau: *****
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
Het is ook veel handiger om daar een kaartlezer voor te gebruiken... 

Scherm uitzetten
Ik heb een ingebouwde kaartlezer in mijn laptop zitten en vind een camera aan mijn laptop hangen maar een gedoe
.

- Léon Obers
- Forumlid
http://www.amazon.com/Nikon-EN-EL14-Rec ... B0069R7PBA" onclick="window.open(this.href);return false;Goodje schreef:Er zijn volgens mij nog geen werkzame immitatie accu's die rechtstreeks in de D3100 en D5100 kunnen
http://www.ebay.com/sch/i.html?_nkw=nik ... &_osacat=0" onclick="window.open(this.href);return false;
Wel even uitzoeken welke precies compatibel zijn met de reflex Nikon's.
Vriendelijke groet, Léon Obers
Dank voor de tips.
De een vindt het handiger om het kaartje in en uit de camera en in en uit de kaartlezer te halen, de ander hangt liever even een kabeltje tussen camera en PC, maar daar ging het hier niet om.
Ik probeerde een mogelijke oorzaak aan te dragen dat Renskes accu zo snel ging.
Met vriendelijke groet,
Charles Vos
De een vindt het handiger om het kaartje in en uit de camera en in en uit de kaartlezer te halen, de ander hangt liever even een kabeltje tussen camera en PC, maar daar ging het hier niet om.
Ik probeerde een mogelijke oorzaak aan te dragen dat Renskes accu zo snel ging.
Met vriendelijke groet,
Charles Vos
- Léon Obers
- Forumlid
Ze heeft de camera net nieuw (vanaf zaterdag 5 mei). Accu een paar keer leegtrekken en opladen, komt een nieuwe accu beter aan zijn capaciteit. Het lijkt zich nu wat beter gestabiliseerd te hebben.
Vriendelijke groet, Léon Obers