deze heb ik met de macro knop op de lens aan genomen vanaf ongeveer een meter (stand a-5.6)
deze genomen op ongeveer 10m afstand.
een meter afstand (macro stand van de lens)
zomaar een opname

Je hebt helemaal gelijk, ik kan nog niks zeggen over de instelling omdat ik hiervan gewoon nog niet alles begrijp, de omstandigheden waren zonnig. ik heb geen nabewerking gedaan.Patrick schreef:Eerlijk gezegd kan ik niet anders zeggen dat dit slechte foto's zijn. Er is niets scherp en de foto's zijn niet interessant.
Laten we eens kijken of we je een stap in de goede richting kunnen duwen. Kan je iets vertellen over waar je dit mee geschoten hebt, onder welke omstandigheden, welke instellingen je gebruikt hebt en wat je eventueel hebt gedaan aan de foto's in de nabewerking?

Ik wil dit zeker gaan doen, net als lid worden van de Nikon club. maar alles moet even wachten tot na mijn examen die ik zaterdag en daarna op 2 juni moet doen,heineken787 schreef:beste gerard,
aangezien je een nikon 3100 gekocht hebt wou ik je dit toch even melden.
nikon heeft nu de http://www.nikon-quick-start.nl" onclick="window.open(this.href);return false; voor jou als 3100 bezitter kost dit maar €15,-
zelf wil ik dit ook nog gaan doen. heb helaas geen instap camera gekocht![]()
maar aangezien mijn vriendin mijn nikon d40 gaat gebruiken lijkt me deze curses wel wat voor ons.
Ik heb me inmiddels ook aangemeld.Barry91 schreef:Ik heb me ook aangemeld voor de quick start.
Heb zelf ook de D3100 gekocht. Dus het is ideaal!

Ik heb ingeschreven en betaald voor dierenpark Emmen op 28 mei (maar heb nog geen bevestiging gekregen)heineken787 schreef:barry en g mensink,
welke datum gaan jullie de cursus doen?