Ja, ik heet gewoon LucMzpeter schreef:@Galloper (Luc?)Galloper schreef:Even een linkje naar het verzamel draadje van foto's tijdens optredens en concerten:
http://www.nikon-club-nederland.nl/foru ... 58&t=39012" onclick="window.open(this.href);return false;
Jullie zijn daar natuurlijk van harte welkom om je foto's daar ook te plaatsen
Ik had nog nooit in dat draadje gekeken![]()
![]()
maar nu het gezien te hebben ben ik er niet meer bij weg te slaan..
Luc ik sta versteld van de kwaliteit van jouw foto's genomen met de D3100!!! Ik heb ook de 18-105 maar heb hem nog nooit onder " minder " licht omstandigheden gebruikt. Ik begin verslaafd te raken aan concert fotografie.![]()
![]()
In het komende weekend is er in het centrum van Zevenaar het jaarlijkse Jazz en blues festival. Zowel overdag als s' avonds. Ik ga er zeker heen..![]()
Ik heb het draadje geopend om mensen die graag op optredens en concerten fotograferen een plekje te geven om de foto's dan ook te kunnen plaatsen zonder dat je dan telkens een nieuw topic hoeft aan te maken. Er worden prachtige foto's geplaatst en daar horen die van jou en wimg natuurlijk ook bij. Ik kijk zelf ook graag in dat topic.
Wat betreft de 18-105, ik gebruik al m'n lenzen indien het licht het toelaat. Ik heb de AF-S 85mm 1.8G op m'n verlanglijstje staan. En ik wil nog heel veel concerten fotograferen. Binnenkort weer Gruppo Sportivo, maar dan ga ik er serieus voor en niet zoals de eerste keer met een pilsje in de hand.