Plaats hier foto's (gemaakt met een Nikon camera) die je graag wilt laten zien. Het gaat hier om de inhoud van de foto's, en niet zozeer om de technische kwaliteiten.
We zijn hier in mijn ogen op een forum voor fotofreaks, en dan nog wel een uitgelezen broeder- en zusterschap die fotografie als onlosmakelijk deel van het bestaan gemeen hebben.
Het geeft dus in mijn nederige mening geen pas om mijn passiegenoten te willen confronteren met aanstootgevende beelden.
Daarnaast bestaat het fotogenieke aspect van een dergelijke uitbundigheid, die aansprekend en open zijn kan.
Helemaal begrijpen doe ik bovenstaande reacties niet ..... of het moet zijn dat binnen de mogelijkheden van het plaatsen van foto's een onderling respect bestaat om geen confronterende afbeeldingen te plaatsen op het NCN forum .... wat ik me overigens nauwelijks kan voorstellen bij de uitvoering van de Gay Pride anno 2007.
Ik ben zelf ook op de Canal Parade aanwezig geweest met mijn Nikon, maar ik heb over de gehele dag - en 200 opnamen verder - geen enkele aanstootgevende plaat kunnen schieten.
Is het dan dat ik dan misschien een stukje mis wat ik niet helemaal begrijp op dit forum of leeft er een onuitgepsroken "NCN code" waarin de forummers elkaar in bescherming nemen wat er wel of niet getoond kan worden ?
Uitleg in deze is zeer welkom !
-
Voor wat betreft het commentverzoek op de foto's tot nu toe ....
Foto 1: .... Op zich een mooie plaat, maar zou overal genomen kunnen zijn .... een uitspatting en/of beleving als o.a. Koninginnedag, Lowlands en/of Spaarnwoude dance festival zou op deze foto ook zeker plaats kunnen hebben.
Foto 2: .... Naar mijn mening mislukt omdat er niet voldoende in te herkennen valt van wat en wie het is. De belichting van het onderwerp doet de foto geen recht - of het hoedje moet het onderwerp zijn ....
@Gerard, Ik verbaasde me over de 1e reactie. Mijn uitleg heb je te lezen gekregen, dus wat mij betreft is er geen 'doofpot' of 'taboe', naast de algemene forumregels, en nog een zooi andere waar je mee te maken hebt. Voel je vrij om jou foto's te laten zien....
En dank voor je commentaar!!!
ben erg benieuwd naar de vervolgfoto's en houd je vooral niet in!
juist omdat dit 'n fotografie forum is moet je je kunst/fotografie zeer zeker niet gaan censureren en alles wat in 't openbaar heeft rondgelopen op die dag heeft die hebben dat zich bewust van alle aandacht gedaan en mag dus gepubliceerd worden (zeker als het zoals op een forum niet voor commerciele doeleinden is)
2 jaar geleden was er trouwens geheel niks aanstootgevends te zien bij de gaypride; tenzij je zoenende mannen of 'n condoom van 2 meter hoog aanstootgevend vindt...
van deze vind ik foto 1 wel mooi, op foto 2 zit de schaduw te veel in de weg
Het was er wel lekker zonnig weer voor! (En van sommige mannen is het wel jammer dat ze homo zijn zo te zien.... Die donkere krullenkop op die boot vol met roze broekies... )
heb je nou die laatste 4 foto's gewoon zo vanaf je kaart hier heen geplakt? dat is gewoon een burst shot en alle 4 hier laten zien. niet echt boeiend, pak echt de aller aller aller beste uit je serie en laat die hier zien.
Misschien ook handig om in je volgende update gewoon door te nummeren is makkelijker reageren