2

3

4

5

6

7

8

9

10

Inderdaad, de meeste Shar's hebben zoveel plooien dat ze niet meer kunnen kijkenSanderina schreef:Dankje!Klopt een sharpei, en inderdaad vaak hebben ze veel plooien bij hun oogjes en moeten er (soms) aan geholpen worden. Ik heb geluk gehad met haar goed openstaande oogjes.
Mijn hond heeft geen stamboom, (was een gelegenheidsnestje) waar wij onze pups hebben gehaald, ook heeft ze nog nooit een show gelopen, daar is ze ook té enthosiast voor. met mensen doet ze het super we hebben ook twee fotoshoots met haar gehad ze staat ook in een agenda. maar als ze andere honden ziet wil ze er het lieft naartoe en is ze heel erg afgeleid. en ook is ze geholpen na haar eerste loopsheid (we hebben ook een reu in huis) dus een nestje zit er helaas niet in.NynkeD50 schreef:Inderdaad, de meeste Shar's hebben zoveel plooien dat ze niet meer kunnen kijkenSanderina schreef:Dankje!Klopt een sharpei, en inderdaad vaak hebben ze veel plooien bij hun oogjes en moeten er (soms) aan geholpen worden. Ik heb geluk gehad met haar goed openstaande oogjes.
. Heeft je hond een stamboom/ouders getest/show's gelopen? Als die allemaal goed zijn kun je er aan denken om eens een verantwoord gefokt nestje te nemen. Zou een goede impuls kunnen zijn in het 'óverrimpelige Shar Pei hondenbestand'
.