Wezen wandelen met mijn hond

Plaats hier foto's (gemaakt met een Nikon camera) die je graag wilt laten zien. Het gaat hier om de inhoud van de foto's, en niet zozeer om de technische kwaliteiten.
Plaats reactie
Sanderina

Wezen wandelen met mijn hond

Bericht door Sanderina » wo mei 30 2012 10:28 am

1
Afbeelding

2
Afbeelding

3
Afbeelding

4
Afbeelding

5
Afbeelding

6
Afbeelding

7
Afbeelding

8
Afbeelding

9
Afbeelding

10
Afbeelding

:mryellow:

Frankie
Clublid
Clublid
Foto's bewerken toestaan: Nee
Contacteer:

Re: Weeste wandelen met mijn hond

Bericht door Frankie » wo mei 30 2012 11:03 am

Prachtig beest met zo te zien een goed gevoel voor poseren ! (op straat loop ik er nog wel eens met een boogje omheen...).

Sanderina

Bericht door Sanderina » wo mei 30 2012 11:23 am

Dankje, mijn hond houd er inderdaad erg van om te poseren heb dan ook HEELVEEL foto's van der omdat zei erg makkelijk is om mee te oefenen. :mryellow:

NynkeD50

Bericht door NynkeD50 » wo mei 30 2012 11:23 am

He, een Shar Pei van het oude type of zo? Leuk om die ook een keertje te zien in die hele groep honden die niet eens uit de ogen kunnen kijken door de huidplooien ;).

Leuke foto's trouwens ;).

Sanderina

Bericht door Sanderina » wo mei 30 2012 11:27 am

Dankje! :) Klopt een sharpei, en inderdaad vaak hebben ze veel plooien bij hun oogjes en moeten er (soms) aan geholpen worden. Ik heb geluk gehad met haar goed openstaande oogjes.

jac49
Forumlid
Forumlid

Bericht door jac49 » wo mei 30 2012 11:54 am

Een prachtige hond en heel fotogeniek. 8) 8)
Jac.
Je ziet vaak wel iets honderd keer-duizend keer,voor je het de allereerste keer werkelijk ziet.

NynkeD50

Bericht door NynkeD50 » wo mei 30 2012 1:29 pm

Sanderina schreef:Dankje! :) Klopt een sharpei, en inderdaad vaak hebben ze veel plooien bij hun oogjes en moeten er (soms) aan geholpen worden. Ik heb geluk gehad met haar goed openstaande oogjes.
Inderdaad, de meeste Shar's hebben zoveel plooien dat ze niet meer kunnen kijken ;). Heeft je hond een stamboom/ouders getest/show's gelopen? Als die allemaal goed zijn kun je er aan denken om eens een verantwoord gefokt nestje te nemen. Zou een goede impuls kunnen zijn in het 'óverrimpelige Shar Pei hondenbestand' ;).

Erich Snijder
Forumlid
Forumlid
Ervaringsniveau: *
Contacteer:

Bericht door Erich Snijder » wo mei 30 2012 4:02 pm

Op zich leuke foto's.

Honden fotograferen is altijd wel leuk om te doen.

kibo
Forumlid
Forumlid
Contacteer:

Bericht door kibo » wo mei 30 2012 4:16 pm

Leuke serie, vooral 5 is geweldig wat zijn houding betreft.

a.de.g.
Forumlid
Forumlid
Ervaringsniveau: *

Bericht door a.de.g. » wo mei 30 2012 4:18 pm

Hele mooie serie super model;;, een opmerking je naam in de foto,s zijn storende en bij een paar foto,s staan ze op de hond zelf deze verplaatsen of verwijderen.

Sanderina

Bericht door Sanderina » wo mei 30 2012 7:47 pm

NynkeD50 schreef:
Sanderina schreef:Dankje! :) Klopt een sharpei, en inderdaad vaak hebben ze veel plooien bij hun oogjes en moeten er (soms) aan geholpen worden. Ik heb geluk gehad met haar goed openstaande oogjes.
Inderdaad, de meeste Shar's hebben zoveel plooien dat ze niet meer kunnen kijken ;). Heeft je hond een stamboom/ouders getest/show's gelopen? Als die allemaal goed zijn kun je er aan denken om eens een verantwoord gefokt nestje te nemen. Zou een goede impuls kunnen zijn in het 'óverrimpelige Shar Pei hondenbestand' ;).
Mijn hond heeft geen stamboom, (was een gelegenheidsnestje) waar wij onze pups hebben gehaald, ook heeft ze nog nooit een show gelopen, daar is ze ook té enthosiast voor. met mensen doet ze het super we hebben ook twee fotoshoots met haar gehad ze staat ook in een agenda. maar als ze andere honden ziet wil ze er het lieft naartoe en is ze heel erg afgeleid. en ook is ze geholpen na haar eerste loopsheid (we hebben ook een reu in huis) dus een nestje zit er helaas niet in.

NynkeD50

Bericht door NynkeD50 » wo mei 30 2012 8:56 pm

Aha, ach, als je hond geen stamboom hebt zou ik het sowieso al niet doen. Wie weet wat voor erfelijke ziektes er allemaal bij de voorouders voorkomen. En daar is tenslotte een stamboom voor ;). Ach, het is een mooi exemplaar van het ras en jullie zijn er blij mee dus mooi toch?! ;).

Sanderina

Bericht door Sanderina » wo mei 30 2012 9:06 pm

Ben er zeker blij mee! Net als met haar broertje die ook bij ons woont. :D

Afbeelding

roes
Forumlid
Forumlid

Bericht door roes » wo mei 30 2012 10:14 pm

schitterende foto's van een net zo'n mooie hond 8) 8) .
Voor mij foto 5 -6 & 10 :mryellow:

Groeten ,
Jos
D300 / MB-D10 / D60 / AF-S NIKKOR 18-200 mm VRII / 10-24 mm / 17-50 mm F/2,8 VC / AF-S Nikkor 70-300 mm VRII / SB 700 / Manfrotto statieven

Ramona

Re: Wezen wandelen met mijn hond

Bericht door Ramona » do mei 31 2012 12:42 am

Mooi, zo hoort een Shar-pei te zijn, rimpels alleen op het hoofd en schofthoogte.
Heb er zelf ook een gehad. Heerlijke eigenwijze beestjes

Plaats reactie

Terug naar “Foto presentaties”