Er zat wel een Nederlande handleiding bij. Ik verwacht dan ook geen problemen met konijn als ik aanspraak zou moeten maken op garantie. Het eerste jaar loopt in augustus dit jaar af.ReneG schreef:Zat er een originele NL handleiding bij (dan vind ik het verhaal van Nikon een beetje vreemd). Als het een buitenlandse handleiding was, tja. Heel veel bedrijven doen dat. Overigens heb ik liever dat ze dat dan doen dan dat ze geen product op voorraad hebben (dat vind ik veel erger) want Nikon ruilt WEL gratis de handleiding om voor eentje in de juiste taal.
Verder gaat de garantie in principe altijd via Konijn, heb het hele Nikon-certificaten verhaal nooit echt goed begrepen, want in principe loopt garantie altijd via de leverancier. Misschien heb je er iets aan als de leverancier failliet gaat...?
Ook even het vermelden waard in deze heftige discussie:
Bij het laten taxeren van mijn in te ruilen Olympus E500, werd hij kostenloos even gecleaned. Verkoper is ongeveer een 15 min. met de camera weg geweest. Ze deden dat omdat ze wat vuil op de censor meenden te zien. ik heb de camera uiteindelijk niet ingeruild en hoefde ook de schoonmaak kosten niet te betalen. Prima toch?

Oeps en dat is al pagina 7, Sorry :mrgreen: