afstandsbediening

Discussies over al het andere dat je bij fotografie nodig hebt. Denk aan tassen, filters, etc.
JaapV
Clublid
Clublid
Ervaringsniveau: ***
Contacteer:

Re: afstandsbediening

Bericht door JaapV » di aug 28 2012 11:47 pm

Je moet zeker weten dat er niets in de lijn ML-L3 -> IR-oog zit. Dus ook het objectief niet... :mryellow:

Daardoor ben ik verscheidene keren de mist in gegaan. Het "oog" op de camera zag het signaal niet. Ik dacht echt dat ik dat dingetje net zo goed weg kon gooien. Al doende leert men :oops:
Groet, Jaap

Avatar gescand van de cover van mijn eerste boek over fotografie: Ollie B. Bommel's fotoboek - 1952
Galaxy S9+, D800, Nikkor glas, diverse gadgets * flickr fotootjes

motorhan
Forumlid
Forumlid
Foto's bewerken toestaan: Ja

Bericht door motorhan » wo sep 05 2012 7:39 pm

Texelaar schreef:Een vraagje ik heb een afstandsbediening gekocht voor de D7000 . Het is geen orgineel exemplaar . Ik gebruik hem niet veel dus dacht doe maar zo 1 . Nu is ie binnen maar hij doet niks op de camera als die op afstandsbediening staat. Hij is volgens het model wel geschilkt voor de d7000 . Wie kan me helpen zie ik iets over het hoofd???

gr Marcel
Hallo Marcel,
Ik was benieuwd of je probleem inmiddels is opgelost en waar het aan lag
Met vr gr,

Han

Texelaar
Forumlid
Forumlid
Ervaringsniveau: ****

Bericht door Texelaar » do sep 06 2012 10:06 pm

motorhan schreef:
Texelaar schreef:Een vraagje ik heb een afstandsbediening gekocht voor de D7000 . Het is geen orgineel exemplaar . Ik gebruik hem niet veel dus dacht doe maar zo 1 . Nu is ie binnen maar hij doet niks op de camera als die op afstandsbediening staat. Hij is volgens het model wel geschilkt voor de d7000 . Wie kan me helpen zie ik iets over het hoofd???

gr Marcel
Hallo Marcel,
Ben der nog niet uit ga morgen nog eens de camera omkeren en kijken of er een instellling niet goed staat.
En anders bestel ik zaterdag een orgineel en dan is het jammer van de tien euro .
gr Marcel
Nikon D7000, nikon lens 17-55 2,8 ,Tamron lens 70-200 2,8 en de Nikon 50mm 1,8 en de Sigma 18-200 2,8-6,3 een grip en de Flitser Sb- 910 www.texelphoto.nl

Texelaar
Forumlid
Forumlid
Ervaringsniveau: ****

Bericht door Texelaar » zo sep 09 2012 2:30 pm

Texelaar schreef:
motorhan schreef:

gr Marcel
Hallo Marcel,
Ben der nog niet uit ga morgen nog eens de camera omkeren en kijken of er een instellling niet goed staat.
En anders bestel ik zaterdag een orgineel en dan is het jammer van de tien euro .
gr Marcel
Alles stond goed toen de batterij nagekeken en die ging er niet makkelijk uit. Hij is vol maar de batterrij hadden ze op zijn kop der in gedaan in de fabriek (wie verwacht dat nou)

u allen bedankt Marcel
Nikon D7000, nikon lens 17-55 2,8 ,Tamron lens 70-200 2,8 en de Nikon 50mm 1,8 en de Sigma 18-200 2,8-6,3 een grip en de Flitser Sb- 910 www.texelphoto.nl

motorhan
Forumlid
Forumlid
Foto's bewerken toestaan: Ja

Bericht door motorhan » zo sep 09 2012 2:34 pm

Eind goed al goed :lol:

veel plezier er mee
Met vr gr,

Han

Plaats reactie

Terug naar “Overige fotoapparatuur”