Daardoor ben ik verscheidene keren de mist in gegaan. Het "oog" op de camera zag het signaal niet. Ik dacht echt dat ik dat dingetje net zo goed weg kon gooien. Al doende leert men

Hallo Marcel,Texelaar schreef:Een vraagje ik heb een afstandsbediening gekocht voor de D7000 . Het is geen orgineel exemplaar . Ik gebruik hem niet veel dus dacht doe maar zo 1 . Nu is ie binnen maar hij doet niks op de camera als die op afstandsbediening staat. Hij is volgens het model wel geschilkt voor de d7000 . Wie kan me helpen zie ik iets over het hoofd???
gr Marcel
Ben der nog niet uit ga morgen nog eens de camera omkeren en kijken of er een instellling niet goed staat.motorhan schreef:Hallo Marcel,Texelaar schreef:Een vraagje ik heb een afstandsbediening gekocht voor de D7000 . Het is geen orgineel exemplaar . Ik gebruik hem niet veel dus dacht doe maar zo 1 . Nu is ie binnen maar hij doet niks op de camera als die op afstandsbediening staat. Hij is volgens het model wel geschilkt voor de d7000 . Wie kan me helpen zie ik iets over het hoofd???
gr Marcel
Ik was benieuwd of je probleem inmiddels is opgelost en waar het aan lag
Alles stond goed toen de batterij nagekeken en die ging er niet makkelijk uit. Hij is vol maar de batterrij hadden ze op zijn kop der in gedaan in de fabriek (wie verwacht dat nou)Texelaar schreef:Ben der nog niet uit ga morgen nog eens de camera omkeren en kijken of er een instellling niet goed staat.motorhan schreef:Hallo Marcel,Texelaar schreef:Een vraagje ik heb een afstandsbediening gekocht voor de D7000 . Het is geen orgineel exemplaar . Ik gebruik hem niet veel dus dacht doe maar zo 1 . Nu is ie binnen maar hij doet niks op de camera als die op afstandsbediening staat. Hij is volgens het model wel geschilkt voor de d7000 . Wie kan me helpen zie ik iets over het hoofd???
gr Marcel
Ik was benieuwd of je probleem inmiddels is opgelost en waar het aan lag
En anders bestel ik zaterdag een orgineel en dan is het jammer van de tien euro .
gr Marcel