basis cursus

Discussies over opleidingen, cursussen, boeken en websites op het gebied van fotografie
Hans Braakhuis
Forumlid
Forumlid
Foto's bewerken toestaan: Nee
Contacteer:

Bericht door Hans Braakhuis » di aug 21 2007 2:45 pm

Je zult op een cursus een slechte docent treffen. Of een slechte leerling zijn. Er is dus kans dat het niet klikt.

Zelf ga ik als ik wat leren wil naar de bibliotheek. Daar zoek ik een boek basis fotografie uit wat me leuk lijkt. Want als je dan toch wilt gaan leren is "leuk" wel mee genomen.

Daarna veel oefenen.

Zelf heb ik heel veel gehad aan het handboek zwartwit fotografie van Gerard de Jong. Maar dat is niet meer actueel.

jvdheuvel
Forumlid
Forumlid
Ervaringsniveau: ***
Foto's bewerken toestaan: Nee

Bericht door jvdheuvel » do aug 23 2007 11:08 am

Ik heb mezelf gisteren ingeschreven voor de basiscursus fotografie aan de Volksuniversiteit Uden/Veghel. Ik ben erg benieuwd. Ik heb de docent al gesproken en op 2 september is er een open dag waar hij ook aanwezig is. Ik ben van plan om in ieder geval al een keer kennis te gaan maken, en dan zullen we wel zien of het wel of niet klikt. Een boek in de bieb halen kan ik altijd nog nietwaar? En alles wat ik wel van de cursus opsteek is dan al weer mooi meegenomen.... ;-)
Nikon D7200 + MD-D15 | SB800 | 50mm F/1.8D | BR-2A | Tokina 12-24 f/4 | Tokina 28-80 f/2.8| Nikkor 70-200mm f/2.8G IF-ED | TC-17e

Plaats reactie

Terug naar “Opleidingen/cursussen/boeken/websites”