PS: Leuke dierentuin hé.

Dit soort reacties zijn al vaker voorbij gekomen op dit forum. Het zijn reacties die niets toevoegen.JJG schreef:Ik durf het volgende eigenlijk bijna niet te zeggen, maar ga het toch doen.
Dan heb je een vracht aan objectieven in je lijst staan van ik weet niet hoeveel geld in totaal en een dure body en dan schiet je eigenlijk gewoon 'leuke plaatjes'. Ik heb natuurlijk je andere werk niet gezien, maar ik verwacht dan wel meer. Ook al maakt de apparatuur niet de foto, maar de persoon die de camera bedient.
Ik wil niet aanvallen of wat dan ook, maar voor mij rijmt het simpelweg niet.
Excuses zijn niet nodig hoor, ik begrijp je reactie volkomen. Ik ben nu eenmaal een persoontje die altijd graag mooie en goede spullen wil, en ja ik kan het me veroorloven. Dit zeg ik niet om stoer te doen of zo, rijk ben ik echt niet, maar heb gewoon een redelijk goed inkomen samen met mijn vrouw en weinig vaste lasten. (Geen kinderen, goedkope huurwoning en een belastingvrij ootootje). Wij hebben ook echt zoiets van, we leven nu, en als we 70 jaar of ouder zijn zien we dan wel weer. Deze instelling heeft ook voor een groot gedeelte te maken met het feit dat we allebei een redelijk onstabiele gezondheid hebben.JJG schreef:Goed. Jullie hebben helemaal gelijk. Mijn reactie voegt daadwerkelijk niets toe. Soms ben ik wat impulsief.
Excuus voor mijn reactie.