Deze foto heb ik vandaag genomen in Dordrecht.
Groet
Marja

Je zou het wat meer moeten proberen bij beter weer sla ze op in een map bij elkaar en vergelijk.Pjerry schreef:Helemaal eens met Martin. De foto is nu erg vlak geworden en kan me weinig bekoren.
Het weer werkte ook niet echt mee zo te zien. Een blauwe lucht (met hier en daar een wolkje) zou lekkerder zijn geweest. Het kan niet altijd meezitten.

Ik vind het wel apart zo,maar ik zou het zelf zo nooit doen.Skippy schreef:Ik vind het een leuk abstract beeld. Technisch niet perfect maar op zich ok en de moeite waard er meer uit te halen.
Daarom heb ik er in Lightroom een, vrij extreme, bewerking op los gelaten. De foto is ook horizontaal geflipt, oogt beter vind ik.
Als je het plaatsen van de bewerking niet op prijs stelt haal ik 'm gelijk weg.

Ik heb de foto wat bewerkt en hij lijkt mij al beter.george013 schreef:Even terugkomend op eerdere reactie, ik zie geen uitgebeten lucht. In de ballen.
Ik ga er niet mee spelen maar als je de donkere partijen lichter maakt heb je al een heel ander beeld. Heb je mi geen andere kleur voor nodig.
George

Ik heb de huidige foto nog een keer bewerkt met schaduwen en hooglichten.george013 schreef:Veel beter. Je kunt ze nog steeds maken begrijp ik. Als je vanuit dezelfde positie de foto opnieuw neemt en juist niet bij mooi weer, dan kun je de belichting meer richten op die donkere partijen.Of je vergeet de detaillering in de weerspiegelde lucht gewoon. Het is het proberen waard.
George

Ik las je bericht en ik heb de foto in zwart-wit gezet en eerlijk gezegd, is dit ook niet slecht.Pjerry schreef:Ondanks wat george zegt, blijf ik erbij dat dit een grauwe foto is die best wel een blauw luchtje (met wolkje) kan gebruiken.
Wat misschien wel erg mooi is, is om deze foto in z/w om te zetten. Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe dat uitpakt.