Tsjonge, wat een verwachtingen leggen jullie een expert op zeg ;P Wanneer is iemand expert? Komt bij dat je ook van mensen die je geen expert zou noemen waarschijnlijk best kan leren

Of ik nou expert ben of niet, ik heb er wel een mening over.
Wat ik mij afvraag is of je bewust voor het gebruik van je 28mm hebt gekozen en waarom dan?
Het werken met een wat grote hoek betekent dat de omgeving mee gaat doen. Wat dus ook betekent dat je omgeving deel moet gaan uitmaken van de foto en je dus een stukje macrofotografie combineert met een beetje landschapsfotografie. Deze combinatie maakt het moeilijk, want wil je de perfecte foto schieten dan moet alles op miraculeuze wijze op zijn plek vallen.
Bij alle vijf de foto's van ik de achtergrond rommelig. Ik heb niet het idee dat de achtergrond meespeelt in de foto maar me eerder afleidt. Dit komt bij een aantal foto's allereerst door het hoge standpunt. Bij de andere waarbij je wel een laag standpunt hebt, is de grote hoek en daarbij de grote scherptediepte weer storend.
Toen ik het had over dat alles op zijn plek moet vallen, bedoel ik onder andere dat je het juiste licht moet hebben. Aan de foto's te zien heb je ze overdag gemaakt en was het zonlicht erg fel en hard. Dit maakt dat een deel van de foto overbelicht raakt. Nu leidt het oog je automatisch naar lichte delen in de foto wat ervoor zorgt dat de overbelichting afleidt en daardoor storend is. Probeer dus eens de foto te maken als de zon onder gaat, dan is het licht zachter en heb je minder snel last van overbelichting. Een bewolkte dag kan verder ook heel mooi zijn voor het licht.
Verder zou ik gaan kijken naar de compositie, je geeft de paddestoelen op foto 2 erg weinig ruimte en snijd ze zelfs aan de linkerkant af. Verdiep je eens in de compositie regels en probeer die toe te passen.
In tegenstelling tot de rest ben ik misschien wat kritisch en vind ik de foto's niet zo heel mooi, maar ik denk dat mijn standaard voor mooi dan wat hoger ligt

Hopelijk kan je wat met de tips hierboven, zo niet, laat het dan maar weten en mocht ik dat over het hoofd zien, stuur me even een PB, dan weet ik zeker dat ik het zie