Balen, hoopte dat het na de feestdagen zou zijn zodat ik me zelf zou kunnen bedwingen. Gaat lastig wordenAndré schreef:Hij komt vandaag binnen !!!!

Balen, hoopte dat het na de feestdagen zou zijn zodat ik me zelf zou kunnen bedwingen. Gaat lastig wordenAndré schreef:Hij komt vandaag binnen !!!!
André schreef:Grrrrrrr,
Krijg net een mailtje binnen dat door onvoorziene problemen mijn nieuwe vriend maandag pas verzonden zal worden. Nog een paar dagen wachten dus.
André schreef:Ik lig sinds 3 uur vanmiddag voor de brievenbus (of achter voor de slimmeriken onder ons) en kan niet wachten. Helaas komt de koerier van TNT meestal pas tussen 5 en 7 uur. Dus hij eigenlijk elk moment aanbellen. O. wacht ik geloof dat ik de bel hoor........
Reest schreef:André schreef:Ik lig sinds 3 uur vanmiddag voor de brievenbus (of achter voor de slimmeriken onder ons) en kan niet wachten. Helaas komt de koerier van TNT meestal pas tussen 5 en 7 uur. Dus hij eigenlijk elk moment aanbellen. O. wacht ik geloof dat ik de bel hoor........
en...en....en....![]()
Ja hoor dat heb ik weer, de mijne zit nog in de doos voor 1.379,-- is hij nu al bij cameratools voor 1249,-- uit voorraad leverbaar. Toch weer 130,-- naar de gallemiezen door mijn ongeduld.rjasp schreef:Vandaag al gespot voor € 1.249,00
Wordt nu wel heel erg verleidelijk!![]()
Rob
Die gedachte kwam ook direct bij mij op, maar laten we eerlijk, da's natuurlijk niet echt netjes. Maar wel verleidelijk. Hmmmmmm eens even over na gaan denken vannacht.jan schreef:Stuur je hem toch weer terug en op weg naar het postkantoor even langs CT en neem je de ander weer mee.