Kijk, maar als er nu een disk uitvalt ben je iig een stuk veiliger tijdens de rebuild van een 3TB grote schijfGobert schreef: Remco,
Ik heb je advies ter harte genomen. Ben van raid 5 naar raid 6 gegaan. Kost me wel 3 TB. Soit.

Kijk, maar als er nu een disk uitvalt ben je iig een stuk veiliger tijdens de rebuild van een 3TB grote schijfGobert schreef: Remco,
Ik heb je advies ter harte genomen. Ben van raid 5 naar raid 6 gegaan. Kost me wel 3 TB. Soit.
Ik reageerde hierop met mijn opmerking:plincky schreef:Beetje inversteren in je snelheid... hoort er ook bij. Glasvezel is echt super. (moet je het wel hebben liggen in je straat natuurlijk.)Remco v/d Sanden schreef:Hoeveel gebruikers zitten hier die 100mb/s upload hebben? Ik denk dat de meeste blij mogen zijn als ze op 5, hooguit 10mb/s zitten.... Dan is het opeens heel iets anders natuurlijk...plincky schreef:wanneer schrijf jij 2TB weg in 1 keer?
en met 100mb/s is dat iets van 6 uur. is wel te doen toch....
Laatst PS 6 download via Adobe in iets van onder de 3 min (1,8 GB)![]()
Hier een testje met mijn snelheid. Maar zoals er al staat..... 97% sneller dan de rest van NL![]()
Daar sluit ik me bij aan.CaptainHook schreef:Ik ben nou eigenlijk wel benieuwd wat de TS gaat doen wat betreft de originele vraagstelling: "Externe Harde Schijf".
Na de talloze adviezen over storage...
off-topic.jantom schreef: ...en over glasvezelverbindingen die enorme snelheden toelaten (dat samen met een -naar ik mag aannemen- duur contract)
Dat staat er dus niet! Je bent sneller dan 97% van (de) Nederland(ers). Dat is niet hetzelfde!plincky schreef:Hier een testje met mijn snelheid. Maar zoals er al staat..... 97% sneller dan de rest van NL![]()