@all,
Hier schrik ik best wel van
Ik vind dit zelf juist echt een hele mooie serie, Terwijl jullie het tegen deel vinden.
En jullie ook duidelijk aangeven waarom. Ik heb alles 2x door gelezen.
De Rook is aanwezig op de foto's Bewust wou een donker steegje achtige sfeer neer zetten.
Ik Heb zelf nu inmiddels 4 locatie shoots neer gezet, en ik blijf toch er bij dat ik locatie's gewoon niet mijn sterkste punt is.
Maar wil wel heeeel graag leren!! Studio is 'veilig' Maar een locatie shoot kan zoveel meer bieden kwa compleet plaatje.
Het meisje is een prachtige meid! en ben dankbaar met haar te mogen shooten de laatste foto's zijn de hooglichten met 20% omhoog geschroeft (bij haar ogen)
Bij foto 2 had ik heel weinig ruimte tot me beschrikking, Ik wou haar liever ook hellemaal op de foto zetten maar door het weinig ruimte, heb ik het bewust naar mijn mening op een goede manier neer gezet. (zeg ook met mijn mening)
Ik heb hier met 1 lamp gewerkt, Vanaf schuin boven haar op een 1,5 meter afstand van het model. Ik had mijn reflexi scherm wel mee genomen maar niet gebruikt, Ik was bang dat wanneer ik die zou gebruiken mijn 'sfeer' zou wegvallen.. (& 1 lamp rechts in de verte op een laage stand om haar vorm mooi uit te lichten) Ik weet niet of iemand al een dergelijk foto heeft ooit gemaakt?
Afrallen doe ik niet aan.. Misschien is dit mijn 'mindere' periode? maar in mijn ogen zie ik het weer anders.. Maar ik wil graag leren,
en probeer zeker jullie Tips mee te nemen in volgende shoots.

Maar Locatie is NL heel wat anders dan een Studio.