1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

Respect man!remoss schreef: Was inderdaad wel een best stukkie "rollen" Patrick, een km of 7 bij elkaar, inclusief best steile bruggen!
Daar had ik op zich ook wel iets meer van verwacht. Maar het was toch wel erg leuk om heen te gaan, er hangt best een aparte sfeer. En er liepen veel mensen te fotograferen. Ook te flitsen overigens, maar dat zie je ook bij concerten en in een voetbalstadiondogo schreef:Mooie foto's, althans van Amsterdam! Maar dat hele "Light" gebeuren in Amsterdam stelt niet zoveel voor he?
Ja achterlijk vind ik dat ook altijd als mensen in een voetbalstadion of bij een concert zitten te flitsen! Heel veel mensen zetten hun camera op Auto en kunnen dan verder helemaal niets. Gisteravond bij een basketbalwedstrijd van mijn zoon gefotografeerd met mijn 50mm 1.8, staat er nog een ouder met een Canon dslrremoss schreef:Daar had ik op zich ook wel iets meer van verwacht. Maar het was toch wel erg leuk om heen te gaan, er hangt best een aparte sfeer. En er liepen veel mensen te fotograferen. Ook te flitsen overigens, maar dat zie je ook bij concerten en in een voetbalstadion
Wat steile bruggen?remoss schreef:Dank mensen. Is inderdaad meer een impressie van A'dam in het donker. Maar de verlichte delen vanuit het evenement staan er bijna alemaal op
Was inderdaad wel een best stukkie "rollen" Patrick, een km of 7 bij elkaar, inclusief best steile bruggen!
Hé mafkees.Ga eens in een rolstoel zitten en dan 7 km met de hand voortbewegen, dat ook nog brug op en brug af, stoep op en af. Zo te lezen gaat jou dat makkelijk af op jou 2 benen. Ik doe het hem in ieder geval niet na.Casanova56 schreef: Wat steile bruggen?
Ga dan maar eens mee wandelen in het buitenland, daar is het steiler als de bruggen in A'dam.
Sorry Remos van mijn opmerking.remoss schreef:Ik schrijf natuurlijk niet voor niets "rollen". Als ik ooit weer kan lopen gaan we wandelen in het buitenland, afgesproken