Hilversum On Air

Plaats hier foto's (gemaakt met een Nikon camera) die je graag wilt laten zien. Het gaat hier om de inhoud van de foto's, en niet zozeer om de technische kwaliteiten.
Paul Demo

Bericht door Paul Demo » ma sep 03 2007 5:19 pm

Echt zeer mooie foto's laat je ons weer zien.

alfa156

Bericht door alfa156 » ma sep 03 2007 5:23 pm

Mooie foto's hoor, nr 5 is voor mij favoriet. Ik sta toch iedere keer weer versteld van de kwaliteit van de 70-200vr. Maar het gewicht houd mij tegen hem aan te schaffen.

GdP

Bericht door GdP » ma sep 03 2007 5:58 pm

Bij dit soort concerten krijg ik, en dat weet ik zeker, weer last van mijn vluchtgedrag. :(

Maar het zijn zeker foto’s waar je mee voor de dag kan komen.

Gerrit

hans1956
Regiocoördinator
Regiocoördinator
Ervaringsniveau: *****
Foto's bewerken toestaan: Nee

Bericht door hans1956 » ma sep 03 2007 6:07 pm

Mooie foto's!!! Van de "muziek" moet je houden!!! Ik niet dus!! Vorige jaar naar het concert van Within Temptation geweest met een nichtje van me en daar was After Forever ook. Oerwoudgeluiden kwamen uit die tent!!!! :evil: :P :mrgreen: Vandaar die gezichtsuitdrukkingen op de foto's.

Gr. Hans
Gr. Hans

Semi amateur met Mooie pro camera's, een Coolpix P7100 en een analoge F80 met mooi Nikon glaswerk! 

Facebook Flickr

daantje
Forumlid
Forumlid

Bericht door daantje » vr sep 07 2007 12:13 am

Hele mooi set. Die van Room Eleven is echt heel mooi.
Bekijk ook mijn foto's een op Flickr http://www.flickr.com/photos/daandegroot/

remoss
Forumlid
Forumlid
Contacteer:

Bericht door remoss » vr sep 07 2007 12:27 am

Geweldig mooie platen RE. De gezichtsuitdrukkingen zijn fraai en ze springen mede door de goed gekozen (en geshopte) achtergronden van de foto af.
Muziek is emotie en dat is te zien..

rainbow eyes
Clublid
Clublid
Contacteer:

Bericht door rainbow eyes » vr sep 07 2007 9:04 am

remoss schreef:Geweldig mooie platen RE. De gezichtsuitdrukkingen zijn fraai en ze springen mede door de goed gekozen (en geshopte) achtergronden van de foto af.
Muziek is emotie en dat is te zien..
De achtergrond was heerlijk zwart dus op een storende (achtergrond) element na op een enkele foto hoefde hier niets aan te worden geshopt :P

dirk-jan boon

Bericht door dirk-jan boon » vr sep 07 2007 9:58 am

TOPPPPPPPERJESSSSSSSSSSSSSSSZ! moet vet gaaf geweest zijn is dat elk jaar op dezelfde tijd en welke cam had je bij je ??

rainbow eyes
Clublid
Clublid
Contacteer:

Bericht door rainbow eyes » vr sep 07 2007 11:09 am

dirk-jan boon schreef:TOPPPPPPPERJESSSSSSSSSSSSSSSZ! moet vet gaaf geweest zijn is dat elk jaar op dezelfde tijd en welke cam had je bij je ??
Voor mij was het de eerste keer dat ik hierbij aanwezig was, ik zou echt niet weten of het een jaarlijks terugkerend evenement is. Ik weet wel dat er ook Hilversum Alive is met dezelfde opzet. Die is er wel ieder jaar en wordt begin juli gehouden.

De foto's zijn gemaakt met een D80 met 70-200VR.

dirk-jan boon

Bericht door dirk-jan boon » vr sep 07 2007 2:24 pm

Cool man, en je mocht zonder problemen naar binnen met je d80 en 70-200? of had je een perskaart ?

rainbow eyes
Clublid
Clublid
Contacteer:

Bericht door rainbow eyes » vr sep 07 2007 4:42 pm

dirk-jan boon schreef:Cool man, en je mocht zonder problemen naar binnen met je d80 en 70-200? of had je een perskaart ?
Ik had een perskaart maar dit was een gratis festival op een groot plein zonder hekken o.i.d, dus voor iedereen vrij toegankelijk en te fotograferen. Het podium was bovendien zo hoog dat de beste foto's te maken vielen (vooraan) in het publiek en niet frontstage in de fotopit :P

Plaats reactie

Terug naar “Foto presentaties”