Hilversum On Air
Hele mooi set. Die van Room Eleven is echt heel mooi.
Bekijk ook mijn foto's een op Flickr http://www.flickr.com/photos/daandegroot/
-
- Clublid
- Ervaringsniveau: *****
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
De achtergrond was heerlijk zwart dus op een storende (achtergrond) element na op een enkele foto hoefde hier niets aan te worden geshoptremoss schreef:Geweldig mooie platen RE. De gezichtsuitdrukkingen zijn fraai en ze springen mede door de goed gekozen (en geshopte) achtergronden van de foto af.
Muziek is emotie en dat is te zien..

-
- Clublid
- Contacteer:
Voor mij was het de eerste keer dat ik hierbij aanwezig was, ik zou echt niet weten of het een jaarlijks terugkerend evenement is. Ik weet wel dat er ook Hilversum Alive is met dezelfde opzet. Die is er wel ieder jaar en wordt begin juli gehouden.dirk-jan boon schreef:TOPPPPPPPERJESSSSSSSSSSSSSSSZ! moet vet gaaf geweest zijn is dat elk jaar op dezelfde tijd en welke cam had je bij je ??
De foto's zijn gemaakt met een D80 met 70-200VR.
-
- Clublid
- Contacteer:
Ik had een perskaart maar dit was een gratis festival op een groot plein zonder hekken o.i.d, dus voor iedereen vrij toegankelijk en te fotograferen. Het podium was bovendien zo hoog dat de beste foto's te maken vielen (vooraan) in het publiek en niet frontstage in de fotopitdirk-jan boon schreef:Cool man, en je mocht zonder problemen naar binnen met je d80 en 70-200? of had je een perskaart ?