Had gekund. Maar dan had ik dat moeten eisen toen zij voorstelden de camera naar Dusseldorf te sturen voor reparatie. Ik heb ontbinding wel geopperd, ook schriftelijk, maar ze weigerden elke vorm van medewerking. Omdat een reparatie werd beloofd, stemde ik in met nog één rondje Nikon. De laatste wel te verstaan.Gobert schreef:Koop ontbinden?
Nu zal ik het effect van de ondeerhoudsbeurt (want dat was het, meer niet) moeten afwachten. Ik kan namelijk alleen de koop ontbinden als ik een reden heb. Een niet conforme camera (hij doet niet, of niet zonder problemen, waar hij voor gekocht is) zonder uitzicht op een oplossing van de problemen binnen en redelijke termijn.
Die kans is overigens serieus aanwezig. Veel D600 gebruikers met olieproblemen blijven dit probleem lange tijd houden, zelfs na 5000 clicks. Op het Nikon forum van dpreview kan je het relaas vinden van Nikon- fanboy "Nikonfan99: dit zit inmiddels al over de 13.000 clicks en nog steeds is hij aan het dweilen...Er zijn niet veel D600 gebruikers die in zo'n korte tijd meer clicks hebben staan, dus wie weet hoe lang het moet duren !
lock