Daar heb je wel een punt JohnJohn Hoenen schreef:Patrick schreef:Ondergetekende heeft helemaal geen plannen analoog aan de gang te gaan. Zelfs al heb ik nu een naar het kijkt nog prima werkende F-401 in bezit gekregen.![]()
Ik heb trouwens niet het idee dat hier enorm selectief gefotografeerd is. En dat is trouwens sowieso iets dat je ook digitaal kan toepassen.
Dat is dan jammer Patrick,![]()
Selectief is een groot woord en ruim inzetbaar, een aantal de mensen die mee zijn gegaan hebben voor de eerste keer sinds jaren een analoge camera in de handen gehad en een enkeling voor de 1e keer.
De oogst is mijn optiek dan ook niet verkeerd te noemen, los van het feit dat jij niet onder de indruk van de foto's bent, blijf ik erbij dat analoog fotograferen je dwingt om beter te kijken voordat je afdrukt en dat voor veel mensen dat wel eens nuttig zou kunnen zijn.
Ik betrap me er zelf ook vaak weer op,en knip maar raak eigenlijk.
Wat men er tegen kan doen is een kleinere geheugen kaart meenemen,dus geen 16G of 32G maar een met 540MB en daarmee een middag in een dierentuin mee rond lopen,dan moet je vanzelf selectief gaan fotograferen.
Overigens mooie beelden van jullie.
Gr Rob