Hot news review D300
Hopelijk maak je ook wel eens andere foto's.rikterveen schreef:Haha ik heb nog nooit problemen gehad met dat knopje.
als ik bij een brand of ongeluk sta en ros de camera uit de tas staat die altijd netjes op S. ligt er misschien ook aan hoe je hem in de tas hebt zitten.
Iemand al een D300...?! Via-via?
-
- Forumlid
paparazzi schreef:'t gaat mij 'n beetje teveel over de technische specificaties: resultaten en vergelijkingen wil ik zien!
wat ik jammer vind:
dit is zo'n ontzettend kut-knopje wat niet vergrendeld kan worden waardoor 't vaak als je de camera uit je tas haalt en snel wilt reageren opeens op 'm' blijkt te staan, jammer dus dat ze deze blunder van de D200 niet verbeterd hebben op de D300
Ik denk dat dit knopje bij de D300 vergrendeld zit. Door het midden in te drukken, kun je hem pas verdraaien. Als ik tenminste nog eens goed naar de foto kijk.
Gerrit
- foto-ed
- Forumlid
- Ervaringsniveau: *
Ik ben vandaag naar Konijnenberg geweest. De camera was daar om 15:00 uur..... ik om 17:00 uur. Wat te laat was!
Ik heb een aantal verkopers gesproken en de eerste indruk moest goed zijn geweest. (Dat dácht ik al wel!!!) Je mocht alleen maar de camera vast houden er doorheen kijken en afdrukken. De foto's kon je ook weer terug bekijken op het LCD-scherm. Je mocht er geen eigen kaartjes erin doen.

Ik heb een aantal verkopers gesproken en de eerste indruk moest goed zijn geweest. (Dat dácht ik al wel!!!) Je mocht alleen maar de camera vast houden er doorheen kijken en afdrukken. De foto's kon je ook weer terug bekijken op het LCD-scherm. Je mocht er geen eigen kaartjes erin doen.
-
- Forumlid
Jeetje! Terugkijken op een LCD scherm. Daar moet dus daadwerkelijk iets zinnigs over te zeggen zijn!!!foto-ed schreef:Ik ben vandaag naar Konijnenberg geweest. De camera was daar om 15:00 uur..... ik om 17:00 uur. Wat te laat was!![]()
Ennuhhh over dat knopje... Als je een beroeps bent (???) dan controleer je toch elke keer je instellingen als je de camera gebruikt. En dus... probleem opgelost.
Ligt aan welk beroep. ben je persfotograaf heb je vaak geen tijd alles ff rustig te gaan instellen. ik heb hem altijd redelijk standaard ingesteld heb ik wat anders nodig merk ik het daar snel genoeg. maar de 1e foto's zijn vaak de belangrijkste omdat je vaak trager bent dan de hulpdienstenLeeuwarden schreef:Jeetje! Terugkijken op een LCD scherm. Daar moet dus daadwerkelijk iets zinnigs over te zeggen zijn!!!foto-ed schreef:Ik ben vandaag naar Konijnenberg geweest. De camera was daar om 15:00 uur..... ik om 17:00 uur. Wat te laat was!![]()
Ennuhhh over dat knopje... Als je een beroeps bent (???) dan controleer je toch elke keer je instellingen als je de camera gebruikt. En dus... probleem opgelost.
Er is al zoveel geschreven hier over dit onderwerp. Ik ben dus niet zeker of deze link al ergens is geplaatst. Hij is van onze Ken Rockwell.
http://www.kenrockwell.com/nikon/index.htm
http://www.kenrockwell.com/nikon/index.htm
-
- Forumlid