Ik schiet 98% van mijn foto's op standje A, de rest op M. Die laatste zijn meestal flitsfoto's.John Hoenen schreef:Waarvoor mijn dank heer Put, plotseling krijg ik tal van nieuwe uitnodigingen van Facebookvriendinnen.Patrick schreef:Ondertussen heb ik dus wel John's Facebook avatar geschoten. De camera en bewerking zijn van hemzelf. Een echte coproductie!![]()
Ben je nu wel overtuigd dat op M-stand toch wel best fijn en zuiver te fotograferen is?, en niet de camera alles te laten voorkauwen
Niets mis mee als de camera de sluitertijd voor me uitrekent (dat doet ie toch wel) en die gelijk instelt. Ik moet al zoveel doen. Camera's maken nog steeds geen foto's uit zichzelf. In ieder geval niet de foto's die ik maken wil.
Ondertussen ben ik bezig met de overige foto's van die gezellige dag. We hebben tenslotte naast veel plezier hebben ook nog wel een beetje om ons heen gekeken.
@Willem: dit was zondag. En waarom zou je niet meegaan? Het maakt je hooguit een betere fotograaf als je je ophoudt in de buurt van andere, met name betere, fotografen. Zien wat mensen als John precies uitspoken is heel leerzaam. Je leert zelfs zonder zelf te fotograferen! En zeker in een groep als dit waar alles gezellig is en je alles kan vragen moet je juist wel meegaan als je de kans hebt!