We moeten uit eindelijk een 60x60 inleveren en dit is het eind resultaat.

Rest is ook niet helemaal netjes uitgelijnd hoor. Zie opmerkingen van jettiny.wiebeterpstra schreef:Eerste wat opvalt in je collage is de foto rechtsboven die niet uitgelijnd is als de rest.
Daarbij van die blauwe magneetrandjes trekken, wordt het helemaal simpel om foto's netjes uit te lijnen.jettiny schreef: Als je PS werkt, kun je een raster over je foto heenleggen en controleren.

Sharkey schreef:Haha, Christha.
Btw ik vind die "Cambuur-randjes" dus weer wel heel leuk gevonden
Ik had de foto op mn Iphone bekeken, en had niet zo snel gekeken dat die andere foto's ook niet uitgelijnd stonden.Léon Obers schreef: Rest is ook niet helemaal netjes uitgelijnd hoor.
Als je rechtsboven eigenlijk teveel ruimte hebt om het goed te kunnen uitlijnen, misschien kun je nog ergens een plaatsje reserveren voor het logo van de club zelf. Die geel/blauwe randjes vind ik bij dit soort clubfoto's juist prima kunnen.
Daarbij zou ik wel proberen de kleuren precies in die clubkleuren te krijgen, nu wijkt met name het blauw wat af, maar ook het geel lijkt net wat anders te zijn. Haal anders een shirt in huis voor een juist vergelijk (voor print). Of nog simpeler met een pipetje de kleuren uit de website van Cambuur halen: http://www.cambuur.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;