Het is uiteraard de d7100 geworden. Vanmiddag besteld bij CB en om 19:00 binnen. Nu eerst het dikke boek lezen wat erbij zit en dan gaan schieten

Dit kan niet kloppen. Het komt op geen enkele manier overeen met de handleiding en de testresultaten op internet. Tenzij een of meerder van het volgende aanstaat:PanzerFaustNL schreef:maximaal aantal frames tot de buffer vol is. De buffer is ook niet zo maar leeg. Ik heb net getest met een class 10 kaartje met Fine jpeg, maar meer dan 6 krijg je er niet op en dan valt hij terug naar 1 per seconde. Zet daar de D300(S) maar eens tegenover, of uit het Canon kamp, de 7D.
Automatische vertekeningscorrectie stond aan, en dat is vreemd want in de handleiding staat dat automatische vertekeningscorrectie standaard uit staat.lock schreef:Wat had je dan aan staan?
Raw zal niet beter worden. Ik zal dinsdag kijken of dat voor mij ook hinderlijk is. Ik heb zelfs tijdens sport nooit meer dan 5 fps gebruikt want ik heb geleerd te kijken voor ik afdruk. Meestal schiet ik nooit meer dan 5 of 6 in serie dus het kan wel eens genoeg zijn.
Koop de snelste kaart en je hebt de kortste flush time.
Ander vraagje Panzer: hoe vind jij het ophalen van de schaduwen op de d7100?
Lock