1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.
Allen geschoten met mijn D800 met de 14-24/f.28 of de 50/f1.8 en zonder statief.
De S bevalt mij al een paar jaar prima als reismotor.Frankie schreef:Prachtig ! Mooie composities en ook zo'n 'on the road' plaatje er tussen altijd goedBeviel de 's' als reismotor ?
Geschoten in Raw (uiteraard), daarna geimporteerd in Lightroom 5, kleine correcties kleuren, curves, shadows/highlights, sharpness. Daarna geexporteerd naar jpg voor gebruik op het wereldwijdeweb.MarcB schreef:Erg mooi platen! Wat heb je nog voor nabewerking gedaan?
Hoor ik meer. Ben aan het kijken naar alternatieven. Suggesties?bcvthul schreef:Foto's mooi. Het randje om de foto's had van mij wel weggelaten mogen worden (het stoorde mij).
Ik zie het, en dat is knap. Ik heb de metadata niet geedit en ik heb een D5100 zelfs nog nooit in het echt gezien, laat staan vastgehouden.Jur schreef:Mooie foto's van een mooi gebied!
Volgens de Exif is de 4e foto gemaakt met een D5100 i.p.v. met een D800.
throttlemeister schreef:Hoor ik meer. Ben aan het kijken naar alternatieven. Suggesties?bcvthul schreef:Foto's mooi. Het randje om de foto's had van mij wel weggelaten mogen worden (het stoorde mij).