AF-S 18-70/3.5-4.5G DX

Discussies over standaardzoom objectieven zoals de 18-70 mm, 28-80 mm of 24-120 mm
Macer

Bericht door Macer » vr sep 28 2007 10:19 am

Waarschijnlijk Hong Kong, daar staat het vol mee op Ebay.

Slewey

Bericht door Slewey » vr sep 28 2007 11:09 am

Komt inderdaad uit HongKong, mijn pakketje is in ieder geval nu onderweg.
Ik zie net dat ie vanochtend door de clearance in Amsterdam heen is gegaan.
Volgens de verkoper zou het ongeveer 7 werkdagen duren, maar aangezien het al door de douane is en gisteren verstuurd is verwacht ik het nog wel iets sneller.
Verkoper heeft voor mij in ieder geval ze best gedaan, elke keer goed, snel en duidelijk contact via de mail.
Nu nog even wachten of alles goed aankomt ;)

Slewey

Bericht door Slewey » za sep 29 2007 2:37 pm

Gisteren het pakketje toch al ontvangen!
Is nog vrij snel, had het dinsdag besteld, ging donderdag op de post en vrijdagavond in huis.
Spullen netjes verpakt, ziet er allemaal goed uit en geen extra invoerkosten!
Paar snelle foto's gemaakt, maar weet nu al dat ik er veel plezier aan ga hebben! :)

- Nikkor AF-S DX 18-70/3.5-4.5 G IF ED
- Nikkor AF 50/1.8 D
- Nikon SB-400

Totaal voor € 380,-
Ik ben blij! :)

GdP

Bericht door GdP » za sep 29 2007 3:21 pm

Slewey schreef:Gisteren het pakketje toch al ontvangen!
Is nog vrij snel, had het dinsdag besteld, ging donderdag op de post en vrijdagavond in huis.
Spullen netjes verpakt, ziet er allemaal goed uit en geen extra invoerkosten!
Paar snelle foto's gemaakt, maar weet nu al dat ik er veel plezier aan ga hebben! :)

- Nikkor AF-S DX 18-70/3.5-4.5 G IF ED
- Nikkor AF 50/1.8 D
- Nikon SB-400

Totaal voor € 380,-
Ik ben blij! :)
Als ik zo even kijk bij een bekende internetwinkel, scheelt dat wel even € 212,- :shock: :shock:

Gerrit :)

Macer

Bericht door Macer » za sep 29 2007 4:08 pm

Dat is mooi, dan ga ik ook de 18-70 daar bestellen... Echt supersnel als je bedenkt dat het van de andere kant van de wereld moet komen..

Macer

Bericht door Macer » wo okt 03 2007 9:49 am

Slewey, wat zijn je ervaringen met de 18-70 lens? Is het een verbetering tegenover de 18-55 lens?

Ik heb de lens vanmorgen ook besteld, nu maar afwachten tot hij binnenkomt :)

GdP

Bericht door GdP » wo okt 03 2007 11:45 am

Macer schreef:Slewey, wat zijn je ervaringen met de 18-70 lens? Is het een verbetering tegenover de 18-55 lens?

Ik heb de lens vanmorgen ook besteld, nu maar afwachten tot hij binnenkomt :)
Een wereld van verschil! Gewoon van matig naar goed!

Gerrit

Slewey

Bericht door Slewey » wo okt 03 2007 11:54 am

Inderdaad!
Ben nog vrij nieuw met fotografie maar merk toch wel wat verschil.
Vooral het gevoel is in ieder geval een stuk beter, lens is dikker, steviger, ligt gewoon beter in de hand!
En die 15mm extra zoom is voor mij ook wel handig, voorheen wisselde ik toch al vrij snel naar m'n 55-200mm voor wat extra bereik, maar die heeft nu alleen nog maar in de tas gezeten ;)

Macer

Bericht door Macer » di okt 09 2007 7:04 pm

Ik heb mijn lens vandaag binnen gekregen.. Mooi snel afgehandeld allemaal en zonder problemen langs de douane gekomen.

Verder is dit toch wel een stuk meer lens dan de 18-55, het voelt allemaal gewoon lekkerder aan. Nu hopen dat ik er nog een beetje mooie foto's mee kan gaan maken..

GdP

Bericht door GdP » di okt 09 2007 7:09 pm

Macer schreef:Ik heb mijn lens vandaag binnen gekregen.. Mooi snel afgehandeld allemaal en zonder problemen langs de douane gekomen.

Verder is dit toch wel een stuk meer lens dan de 18-55, het voelt allemaal gewoon lekkerder aan. Nu hopen dat ik er nog een beetje mooie foto's mee kan gaan maken..

Veel plezier met je nieuwe objectief.

Gerrit

luc
Forumlid
Forumlid

Bericht door luc » di okt 09 2007 7:41 pm

Veel plezier met de 18-70 ik vindt het ook nog steeds een zeer goed lensje zeker als je ziet wat je er nu voor betaald.

Luc.
Life is like A camera Lens.
Focus only on wath's inportant
and you will capture it perfectly
flickr

Macer

Bericht door Macer » di okt 09 2007 7:56 pm

Ik was voor 190 euro klaar.. Dat is nog te doen.
In december ga ik voor de 70-300 VR lens, die kost bij dezelfde ebay winkel rond de 350 euro.

Slewey

Bericht door Slewey » di okt 09 2007 11:49 pm

Veel plezier met je nieuwe lens!
Ook snel afgehandeld dus! Prima shop!

dirk-jan boon

Bericht door dirk-jan boon » za jan 12 2008 8:38 am

Tja ik snap ook niet waarom sommigen de 18-70 afkraaken het is en blijft mijn meest favriete lens en zeker nu ik lees dat de 18-200 vr kwalitatief minder is dan de 18-70 hou ik het bij mijn huidige gear

jtimmer
Forumlid
Forumlid
Contacteer:

Bericht door jtimmer » ma feb 04 2008 10:17 pm

Ik heb er vorige week 1 besteld in Hongkong, hij ligt nu al bijna een week bij de douane. (dat is normaal en zegt niets) De invoerrechten zouden eventueeel 7% zijn en 19% BTW, dan ben je nog steeds goedkoper dan in Nederland want er zit geen bon bij en er staat op het pakje dat de waarde 60 dollar is. :wink:
http://www.jpix.me" onclick="window.open(this.href);return false;

Plaats reactie

Terug naar “Standaardzoom”