AF-S 18-70/3.5-4.5G DX
Komt inderdaad uit HongKong, mijn pakketje is in ieder geval nu onderweg.
Ik zie net dat ie vanochtend door de clearance in Amsterdam heen is gegaan.
Volgens de verkoper zou het ongeveer 7 werkdagen duren, maar aangezien het al door de douane is en gisteren verstuurd is verwacht ik het nog wel iets sneller.
Verkoper heeft voor mij in ieder geval ze best gedaan, elke keer goed, snel en duidelijk contact via de mail.
Nu nog even wachten of alles goed aankomt
Ik zie net dat ie vanochtend door de clearance in Amsterdam heen is gegaan.
Volgens de verkoper zou het ongeveer 7 werkdagen duren, maar aangezien het al door de douane is en gisteren verstuurd is verwacht ik het nog wel iets sneller.
Verkoper heeft voor mij in ieder geval ze best gedaan, elke keer goed, snel en duidelijk contact via de mail.
Nu nog even wachten of alles goed aankomt

Gisteren het pakketje toch al ontvangen!
Is nog vrij snel, had het dinsdag besteld, ging donderdag op de post en vrijdagavond in huis.
Spullen netjes verpakt, ziet er allemaal goed uit en geen extra invoerkosten!
Paar snelle foto's gemaakt, maar weet nu al dat ik er veel plezier aan ga hebben!
- Nikkor AF-S DX 18-70/3.5-4.5 G IF ED
- Nikkor AF 50/1.8 D
- Nikon SB-400
Totaal voor € 380,-
Ik ben blij!
Is nog vrij snel, had het dinsdag besteld, ging donderdag op de post en vrijdagavond in huis.
Paar snelle foto's gemaakt, maar weet nu al dat ik er veel plezier aan ga hebben!

- Nikkor AF 50/1.8 D
- Nikon SB-400
Totaal voor € 380,-
Ik ben blij!

Als ik zo even kijk bij een bekende internetwinkel, scheelt dat wel even € 212,-Slewey schreef:Gisteren het pakketje toch al ontvangen!
- Nikkor AF 50/1.8 D
- Nikon SB-400
Totaal voor € 380,-
Ik ben blij!

Gerrit

Inderdaad!
Ben nog vrij nieuw met fotografie maar merk toch wel wat verschil.
Vooral het gevoel is in ieder geval een stuk beter, lens is dikker, steviger, ligt gewoon beter in de hand!
En die 15mm extra zoom is voor mij ook wel handig, voorheen wisselde ik toch al vrij snel naar m'n 55-200mm voor wat extra bereik, maar die heeft nu alleen nog maar in de tas gezeten
Ben nog vrij nieuw met fotografie maar merk toch wel wat verschil.
Vooral het gevoel is in ieder geval een stuk beter, lens is dikker, steviger, ligt gewoon beter in de hand!
En die 15mm extra zoom is voor mij ook wel handig, voorheen wisselde ik toch al vrij snel naar m'n 55-200mm voor wat extra bereik, maar die heeft nu alleen nog maar in de tas gezeten

Macer schreef:Ik heb mijn lens vandaag binnen gekregen.. Mooi snel afgehandeld allemaal en zonder problemen langs de douane gekomen.
Verder is dit toch wel een stuk meer lens dan de 18-55, het voelt allemaal gewoon lekkerder aan. Nu hopen dat ik er nog een beetje mooie foto's mee kan gaan maken..
Veel plezier met je nieuwe objectief.
Gerrit
- jtimmer
- Forumlid
- Contacteer:
Ik heb er vorige week 1 besteld in Hongkong, hij ligt nu al bijna een week bij de douane. (dat is normaal en zegt niets) De invoerrechten zouden eventueeel 7% zijn en 19% BTW, dan ben je nog steeds goedkoper dan in Nederland want er zit geen bon bij en er staat op het pakje dat de waarde 60 dollar is. 

http://www.jpix.me" onclick="window.open(this.href);return false;