Ik denk dat ik het gewoon opnieuw moet doen

Ergens in de loop van volgende week ben ik daar weer en als het veld niet nat is, zal ik weer op mijn buik in het gras gaan liggen. We kunnen het moment natuurlijk niet overdoen, maar dat wat we aan het doen waren.... dat doen we wel vaker. Dus ik ga opnieuw vanuit dit perspectief een foto maken. Ik denk dat ik daarvoor zeker 3 keer de kans zal krijgen. Alle tips en ideeen zijn heel erg welkom!
De bewerkingen, ik kom er niet uit. Wat er ook verbetert aan de foto, het gaat telkens ten koste van de kop van de vogel. En daar ligt voor mij het accent, haar blik. Het zijn niet de ogen die ik minder sterk vind in de bewerkingen maar het verendek op de schedel. Wel ben ik het er mee eens dat de uitsnede anders kan en dat daardoor het kopje van de vogel nog sterker uitkomt. Ik denk dat het gene ik wil niet uit deze foto te halen is. Daar is het contrast tussen de uitgebeten lucht en de erg donkere onderkant te groot voor (denk ik).
Ik vind het trouwens wel ontzetten tof hoe jullie me laten zien hoe het ook zou kunnen! Dank daarvoor!
Groetjes,