Marten schreef:philippe schreef:Omdat, naar mijn zeer persoonlijke mening, de D800 en de D610 lelijk zijn, ...
... evenals de D3, de D4, en ga zo maar door.
Hoewel vormgeving belangrijk is gaat het natuurlijk wel in de eerste plaats om functionaliteit en kwaliteit.
Dat moet allemaal nog worden bewezen met de de Df. (DF?)
Ja, de kwaliteit, maar daar hoeven we toch bij Nikon niet aan te twijfelen, of wel soms?
Zeg nu zelf, die D4 sensor is toch geen klein bier, en als dan nog ook diezelfde processor erachter zit, is er geen reden tot klagen zeker?
Daarbij, werken met een mooi werktuig is altijd plezanter, en als men daardoor een beetje meer goesting krijgt, dan heeft dat toch wel invloed op de kwaliteit van het werk, al is het maar een heel klein ietsepietsie beetje...
Maar ik geef ruiterlijk toe dat ik deze camera niet zal kopen, het is me allemaal iets teveel!
En de bestaande FX Nikon's zijn zonder meer goed, maar juist, door het concept hebben ze allemaal wel 'iets anders' dan de Df.
De Df is is gewoon een andere camera van Nikon, en wie hem wil en kan hebben moet zichzelf niet tegenhouden, daar heef een NIET Df'er toch geen last van?

En als de Df Nikon's kas kan spekken, maakt dat mogelijkheden vrij voor de nodige R&D!

The show must go on!