Wat is de mooiste? en waarom?
Foto1:

Foto2:

Foto3:

dat zit er wel inJolanda schreef:Mijn eerste gedachte? waarom zit er geen verf in het haar?
Jolanda

Jolanda schreef:ja, een paar spatjes. maar dat strookt niet met de rest, toch?

Ik snap ook dat het moeilijk uit te leggen is (anders had je beter schrijver kunnen wordenChristhaa schreef:Ik vindt dat een goede van je Leon.. Maar om dat nu te gaan uitleggen vindt ik lastig...
 ). Er gebeurt van alles in de studio, wat meer met emoties te maken heeft. Ook nieuwe indrukken, dat moet eerst een plaats krijgen. Ik wil niet zeggen dat je dan perse de lol die je hebt moet vastleggen. Maar in dat streven, in het gevoel iets uit te dragen, is het goed tezamen met dat model tot een soort van gevoelsmatige "consensus" te komen om iets vast te leggen wat meer bezield is met die innerlijke kracht. Dat kan net zo goed ook heel serieus zijn, strak of krachtig. Maar meer de "binnenkant" dan de buitenkant. Blijf er vooral mee doorgaan, en blijven ontdekken.
  ). Er gebeurt van alles in de studio, wat meer met emoties te maken heeft. Ook nieuwe indrukken, dat moet eerst een plaats krijgen. Ik wil niet zeggen dat je dan perse de lol die je hebt moet vastleggen. Maar in dat streven, in het gevoel iets uit te dragen, is het goed tezamen met dat model tot een soort van gevoelsmatige "consensus" te komen om iets vast te leggen wat meer bezield is met die innerlijke kracht. Dat kan net zo goed ook heel serieus zijn, strak of krachtig. Maar meer de "binnenkant" dan de buitenkant. Blijf er vooral mee doorgaan, en blijven ontdekken.
Christhaa schreef:Jolanda schreef:ja, een paar spatjes. maar dat strookt niet met de rest, toch?
Het moet wel een beetje glamour achtig blijven.