infoscherm
- Bea
- Forumlid
- Ervaringsniveau: ****
- Foto's bewerken toestaan: Ja
infoscherm
Kan iemand mij vertellen of het mogelijk is om meteen in het instellingenscherm te komen. Ik krijg als ik op de menuknop druk eerst het infoweergavescherm maar als ik instellingen wil veranderen zoals WB of iso dan moet ik eerst op de I (instellingen) knop drukken.
Re: infoscherm
Je kunt toch gewoon de I knop indrukken, links onder op je camera?toyah schreef:Kan iemand mij vertellen of het mogelijk is om meteen in het instellingenscherm te komen. Ik krijg als ik op de menuknop druk eerst het infoweergavescherm maar als ik instellingen wil veranderen zoals WB of iso dan moet ik eerst op de I (instellingen) knop drukken.
Dan kom je volgens mij in een keer in je instellingenscherm, voor WB, ISO, etc?
Toyah,
Als ik het goed begrijp zou je voor elke instelling (sluitertijd, diafragma etc etc) een aparte knop willen hebben. Wellicht dat bij de duurdere Nikon bodies er meer mogelijkheden zijn. Volgens mij is de snelste manier om in het menu te komen, door op de opname-informatieknop te drukken. Je kunt dan in 1 overzicht zien wat de instellingen zijn.
gr,
Patrick
Als ik het goed begrijp zou je voor elke instelling (sluitertijd, diafragma etc etc) een aparte knop willen hebben. Wellicht dat bij de duurdere Nikon bodies er meer mogelijkheden zijn. Volgens mij is de snelste manier om in het menu te komen, door op de opname-informatieknop te drukken. Je kunt dan in 1 overzicht zien wat de instellingen zijn.
gr,
Patrick
Laatst gewijzigd door palone op wo okt 10 2007 2:37 pm, 1 keer totaal gewijzigd.