Ik ga de 24 inch 2,4 Ghz kopen en druk er zelf 4 Gig geheugen in want als je die ergens anders koopt kost het geen pepernoot €74 per 2 gbBij de koop van de iMac; neem extra geheugen dan draait de NX zeer soepel
in plaats van €800 bij apple
De kleurconsistentie.Macer schreef:Misschien een domme vraag, maar wat is nou het voordeel van een apple tegenover een "normale" pc wat betreft fotoverwerking?
Dat is een fabeltje. Elke RAM reep die voldoet aan de specificaties werkt gewoon.ArjanL schreef:Pas op met RAM-geheugen kopen. Mac's zijn erg kieskeurig voor wat betreft RAM-modules. Niet elke module van de PC-boer om de hoek werkt. Maak dus goede afspraken met de winkel om eventueel te ruilen.
Redlijk goedkoop RAM-geheugen is te koop bij Mail-a-Mac en/of Macstuff (beide.nl). Hier gekocht geheugen is altijd compatibel.
Tuurlijk.rvdb schreef: Dat is een fabeltje. Elke RAM reep die voldoet aan de specificaties werkt gewoon.
ArjanL schreef:Tuurlijk.rvdb schreef: Dat is een fabeltje. Elke RAM reep die voldoet aan de specificaties werkt gewoon.
Aangezien de specificaties nauw luisteren is de kans dat RAM-modules uit de PC winkels niet werken groot. Heb het meerdere malen meegemaakt. Ik geloof in het fabeltje; ergo ik vertel het iedereen om teleurstellingen te voorkomen. En, ik koop zéker geen RAM bij Apple.
En draai je daar ook Photoshop en Capture NX op? Hoe gaat dat?alfa156 schreef:Ik kan jullie melden dat ik sinds een paar dagen een iMac 20 inch 2.4 heb aangeschaft. Ik kreeg daarbij (aktie) nog een iPodshuffle. Ik doe het voorlopig met 1 gig maar zal tzt wel worden uitgebreid....