Het N.A.S. is hier gelukkig een beetje uitgedoofd (zal ook wel van tijdelijke aard zijn.. :mrgreen: :mrgreen: )
Heel veel sterkte de komende tijd, en als ie er is weet ik zeker dat we dat merken....
Groetjes

Eelco
Gerrit, mag ik zo vrij zijn om je bij deze uit te nodigen om met een gezellige groep Nikonians / Nikonia's te gaan fotograferen in Deventer. Het zou onwijs gaaf zijn als jij er eveneens bij bent, kun je meteen je "gewoonte" doorbrekenGdP schreef: Kom er gewoon te vaak niet aan toe om met een camera wat vaker opstap te gaan.
Gefeliciteerd Gerrit ! leuk nieuws. Wat heeft je nou doen besluiten als ik vragen mag ?GdP schreef:Toch maar de knoop doorgehakt, het gaat een D3 worden.
Gerrit
Code: Selecteer alles
Gerrit, mag ik zo vrij zijn om je bij deze uit te nodigen om met een gezellige groep Nikonians / Nikonia's te gaan fotograferen in Deventer. Het zou onwijs gaaf zijn als jij er eveneens bij bent, kun je meteen je "gewoonte" doorbreken
Zie de krantenkop al voor me : " Leden Nikon Club Nederland aangehouden met auto vol D3's en D300's " [/size]George Fennes schreef:Als ik die prijzen zie, kan het interessant zijn om met een paar man in de auto te stappen![]()
Groetjes George
En gelijk een weekie vakantie aan vast plakken...George Fennes schreef:Als ik die prijzen zie, kan het interessant zijn om met een paar man in de auto te stappen![]()
Groetjes George
Ik ga mee!!! de 70-200mm omgerekend € 1.373!!!George Fennes schreef:Als ik die prijzen zie, kan het interessant zijn om met een paar man in de auto te stappen![]()
Groetjes George
Met 1 camera kun je nog zeggen dat die van jezelf is en gekocht is in Nederland. Met een bus vol camera's wordt dat iets moeilijker.SwederD70 schreef:Als ze in Zwitserland echt zo goedkoop zijn dan kun je er beter met een busje naar toe rijden en groot inslaan.
Kun je de overtollige meuk hier in NL op Marktplaats te koop zetten...zolang je een eurootje of 100 onder de Konijn prijs blijft zijn het warme broodjes m.i.