Prijs Nikon D3

Discussies over fotografie met de D1, D2, D3, D4, D5 en D6
EelcoD7100
Forumlid
Forumlid
Ervaringsniveau: ****
Foto's bewerken toestaan: Nee

Bericht door EelcoD7100 » za okt 20 2007 9:07 am

Zo, net wakker en dat dit nieuws :shock: , niet geheel verassend dat het hem uiteindelijk toch geworden is, Gerrit gefeliciteerd met deze wijze beslissing.. :lol: . Alleen heb je al een beetje een oplossing voor je N.A.S., want je zult het de komende tijd wel zwaar krijgen :( .
Het N.A.S. is hier gelukkig een beetje uitgedoofd (zal ook wel van tijdelijke aard zijn.. :mrgreen: :mrgreen: )
Heel veel sterkte de komende tijd, en als ie er is weet ik zeker dat we dat merken....

Groetjes
:P
Eelco
http://500px.com/EelcoVandeKamp

ALE
Clublid
Clublid
Foto's bewerken toestaan: Ja

Bericht door ALE » za okt 20 2007 9:32 am

GdP schreef: Kom er gewoon te vaak niet aan toe om met een camera wat vaker opstap te gaan.
Gerrit, mag ik zo vrij zijn om je bij deze uit te nodigen om met een gezellige groep Nikonians / Nikonia's te gaan fotograferen in Deventer. Het zou onwijs gaaf zijn als jij er eveneens bij bent, kun je meteen je "gewoonte" doorbreken :oops:

Zie HIER voor meer informatie over dit uitstapje.
Groet,

ALE :lol:
Nikon dSLR | Nikon lampjes | Een grote en een paar kleine Nikkor toeters

a90
Forumlid
Forumlid

Bericht door a90 » za okt 20 2007 10:05 am

GdP schreef:Toch maar de knoop doorgehakt, het gaat een D3 worden.

Gerrit
Gefeliciteerd Gerrit ! leuk nieuws. Wat heeft je nou doen besluiten als ik vragen mag ?

Was het misschien toch de demo bij Kamera Express ? of naar aanleiding van nieuwe recenties ? :)
D50 met 18-55 in een Vanguard tasje en nog wat Nikon spul

A wiser fellow than myself once said "Sometimes you eat the bar and sometimes the bar, well, he eats you"

George Fennes
Clublid
Clublid
Ervaringsniveau: *

zondag

Bericht door George Fennes » za okt 20 2007 10:33 am

Arthur schreef:

Code: Selecteer alles

Gerrit, mag ik zo vrij zijn om je bij deze uit te nodigen om met een gezellige groep Nikonians / Nikonia's te gaan fotograferen in Deventer. Het zou onwijs gaaf zijn als jij er eveneens bij bent, kun je meteen je "gewoonte" doorbreken
Hallo Arthur ik heb met Gerrit over deze zaken een uitvoerig e-mail kontakt gehad, maar Gerrit zal niet op jouw verzoek ingaan, omdat het niet alleen maar een gewoonte van hem is.
Maar er liggen zwaarwegende argumenten en principes aan ten grondslag, waar ik Gerrit wel om bewonder en respect voor heb.
Ik zal er verder niet over uitweiden omdat het privé voor Gerrit is en ik niet weet of hij het op prijs zal stellen dat ik vertrouwelijke informatie op het forum zet.

Groetjes George :D
Blijf het objectief bekijken

schouwman

d300--d3

Bericht door schouwman » za okt 20 2007 10:40 am

Dag,
Adres in Zwitserland www.netto24.ch
d300 -sfr 2240 =+/-€1245
d3- sfr 5828 = €3239
Ze leveren niet buiten zwitserland

Groet,Jan E Schouwman

George Fennes
Clublid
Clublid

Zwitserland

Bericht door George Fennes » za okt 20 2007 10:50 am

Als ik die prijzen zie, kan het interessant zijn om met een paar man in de auto te stappen :lol:

Blijf het objectief bekijken

The-Boss
Clublid
Clublid
Ervaringsniveau: ***
Contacteer:

Re: Zwitserland

Bericht door The-Boss » za okt 20 2007 11:16 am

George Fennes schreef:Als ik die prijzen zie, kan het interessant zijn om met een paar man in de auto te stappen :lol:

Zie de krantenkop al voor me : " Leden Nikon Club Nederland aangehouden met auto vol D3's en D300's " [/size] :lol: :lol: :lol:

Pierre 8)
Pierre 8-)

Nikon D300 | MBD10 | SB600 | DR6 | MC-36 | DI-GPS Pro | Nikkor 18-70 mm F/3.5-4.5G | 50 mm F/1.8D | 80-200 mm F/2.8D AF | Sigma 150 mm F/2.8 Macro |
Nikon Coolpix P330 | Samsung NX300M

http://www.pjgboone.nl , http://www.pboone.nl

Mak
Forumlid
Forumlid
Contacteer:

Bericht door Mak » za okt 20 2007 11:19 am

George Fennes schreef:Als ik die prijzen zie, kan het interessant zijn om met een paar man in de auto te stappen :lol:

En gelijk een weekie vakantie aan vast plakken...
Groeten Marcel

GdP

Bericht door GdP » za okt 20 2007 1:16 pm

Bedankt voor de leuke reacties. En zeker kijk ik uit naar de Nikon D3. De aanschaf wordt dus pas het nieuwe jaar, omdat ik het op dit moment gewoon nog veel te druk heb met van alles en nog wat. En voor NAS problemen ben ik gewoon veel te nuchter. :roll:

Mijn besluit is in belangrijke mate bepaald door een aanzienlijk groter aantal mogelijkheden en een er niet voor onderdoende kwaliteit t.o.v. mijn Nikon F6 met zijn objectieven. Maar ook het al of geen FF (FX). Als je allemaal prima FF objectieven bezit, moet je er niet aan denken wat een DX camera daar van maakt. Groothoek weg, en een zeer onprettige verschuiving in uitsneden. Maar ook de zeer grote gevoeligheid van de D3 (ISO 6400) gaf de doorslag.

Afgelopen zomer heb ik wat geëxperimenteerd met een Fuji camera en daarmee is mij duidelijk geworden dat ik in het nabewerken van de foto’s geen probleem zie, maar wel dat er een groot verschil is tussen een fotobewerking programma beheersen en er ervaring in hebben.

Tenslotte heb ik er voldoende vertrouwen in dat deze camera mij de komende jaren uitstekend zal bevallen. Als je bijna 65 jaar bent, zit je niet meer zo te wachten op elke 3 tot 5 jaar weer een nieuwe camera.

10 november hoop ik wel aanwezig te zijn in Hoek van Holland.
De heer Rotoloni gaat vertellen over zijn verzamelwoede van Nikon spulletjes e.d. Plus een bezoek aan de stormvloedkering in de Nieuwe Waterweg.

Met vr. gr.,

Gerrit

hans1956
Regiocoördinator
Regiocoördinator
Ervaringsniveau: *****

Bericht door hans1956 » za okt 20 2007 4:55 pm

Ik ga mee!!! de 70-200mm omgerekend € 1.373!!!

Wanneer gaan we???? :shock: :shock: :shock:

Gr. Hans
Gr. Hans

Semi amateur met Mooie pro camera's, een Coolpix P7100 en een analoge F80 met mooi Nikon glaswerk! 

Facebook Flickr

Brenzef
Forumlid
Forumlid

Bericht door Brenzef » za okt 20 2007 7:16 pm

Als die prijzen echt werkelijkheid zijn en ik dat ding niet in in Japan kan scoren is een ritje richting Zwitserland wel aardig.
Vignetje kopen en hoppakee.

Gino
Forumlid
Forumlid
Contacteer:

Bericht door Gino » za okt 20 2007 7:59 pm

hoe zou het zijn met grenscontrole als je het land weer uitrijd???
Of is er in Zwitserland ook geen grenscontrole???
Heb geen idee, ben nog nooit in Zwitserland geweest.
Maar voor die prijs overweeg ik toch zeker de D3 en zou dan in principe geen bezwaar hebben richting Zwitserland te vlammen.

Mvg, Gino
"Every man dies, not every man really lives!!!" - William Wallace

http://www.flickr.com/photos/nikongino/

SwederD70
Clublid
Clublid
Ervaringsniveau: ****
Contacteer:

Bericht door SwederD70 » za okt 20 2007 8:05 pm

Als ze in Zwitserland echt zo goedkoop zijn dan kun je er beter met een busje naar toe rijden en groot inslaan.
Kun je de overtollige meuk hier in NL op Marktplaats te koop zetten...zolang je een eurootje of 100 onder de Konijn prijs blijft zijn het warme broodjes m.i.
Niet Ziet Jij Wat Zie Zie, Ik Ik

https://www.flickr.com/photos/roder16078/

daantje
Forumlid
Forumlid

Bericht door daantje » za okt 20 2007 8:09 pm

SwederD70 schreef:Als ze in Zwitserland echt zo goedkoop zijn dan kun je er beter met een busje naar toe rijden en groot inslaan.
Kun je de overtollige meuk hier in NL op Marktplaats te koop zetten...zolang je een eurootje of 100 onder de Konijn prijs blijft zijn het warme broodjes m.i.
Met 1 camera kun je nog zeggen dat die van jezelf is en gekocht is in Nederland. Met een bus vol camera's wordt dat iets moeilijker.

Tjonge, € 3239. Da wil ik er ook nog wel eens over nadenken.
Schrijf je er ook bijna niets op af, als je hem over 2 jaar verkoopt voor de d4. :wink:
Bekijk ook mijn foto's een op Flickr http://www.flickr.com/photos/daandegroot/

Cees
Forumlid
Forumlid

Bericht door Cees » za okt 20 2007 8:25 pm

Die je dan ook weer goedkoop gaat halen in Zwitserland :shock: :mrgreen: :shock: :mrgreen: :shock: :mrgreen:

Groet, Cees :D
Groet, Cees

Analoog Nikon-speelgoed en wat bijbehorend glaswerk
Lid NCN
In het land der blinden is éénoog koning

Gesloten

Terug naar “D1, D2, D3, D4, D5 & D6”