@Tzigane Geen probleem

Kritiek mag, wat zeg ik.....graag! Het gaat inderdaad om de manier waarop het wordt gezegd. Zoals ik al zei, deze foto's zijn een experiment en absoluut geen voorbode van wat ik van plan ben. Ik had een tijdje geleden ergens in een blad een aantal grimassen van mensen gezien die op een soortgelijke manier waren bewerkt (cartonish, als een schets) en dat vond ik gewoon geinig om te zien. Dat heb ik met deze serie ook gedaan. Het leukst vind ik op dit moment vogels/andere dieren, avond/nachtfotografie, kastelen/kerken, landschappen. In elk van deze rubrieken heb ik al wat foto's geplaatst en deze zijn meer representatief voor wat ik doe. Geloof me, ook op elk van deze foto's heb ik wel iets aan te merken want iedereen die me kent weet dat ik niet snel tevreden ben. Maar dat geeft niet, houd me lekker scherp
Jij drukte je wat ongelukkig uit, kan gebeuren, ik heb bovendien vreselijk moeten lachen om die grafiek van je
Belangrijkste is dat we pret hebben in wat we doen zonder dat dat betekent dat we onszelf niet willen verbeteren, want zo eerzuchtig ben ik dan toch ook wel weer

Gr. Herman
Nikon D750 | Nikon D7100 | Tamron 15-30mm F/2.8 | Tamron 24-70mm F/2.8 | Sigma 105mm F/2.8 Macro | Tamron SP 150-600mm F/5.0-6.3