Ik heb er een voetbalwedstrijd meegedaan en was wel happy. De burstsnelheid is niet al te hoog vergeleken met mijn oude D3. Kopballen en dergelijk hoef ik me dit seizoen dus niet op te focussen; dat is meer geluk dan wijsheid.renrij schreef:Heeft er iemand toevallig al ervaring opgedaan met de D810 bij sportfotografie (Hockey en/of voetbal bijv)? Zo ja wellicht een aantal voorbeeldplaten te tonen?
Ik twijfel nog tussen de D810 en de D4. Uiteraard 2 verschillende camera's met elk hun voor- en nadelen. Voordelen van de D810 zijn met name de Groep AF en de Expeed4 en het aantal MP voor studiofotografie/croppen., nadeel het aantal fps 5 FX, & DX tov de D4 11 fps. Blijft een lastige keuze. Wacht ook nog even de Photokina af wat daar geïntroduceerd wordt…...
125CC met D810:renrij schreef:Heeft er iemand toevallig al ervaring opgedaan met de D810 bij sportfotografie (Hockey en/of voetbal bijv)? Zo ja wellicht een aantal voorbeeldplaten te tonen?
Ik twijfel nog tussen de D810 en de D4. Uiteraard 2 verschillende camera's met elk hun voor- en nadelen. Voordelen van de D810 zijn met name de Groep AF en de Expeed4 en het aantal MP voor studiofotografie/croppen., nadeel het aantal fps 5 FX, & DX tov de D4 11 fps. Blijft een lastige keuze. Wacht ook nog even de Photokina af wat daar geïntroduceerd wordt…...