@marco, voorlopig wel, maar wil dit toch zeker niet beschadigen, maar als er niks anders bestaat, zal het zo moeten
@ gijs, sorry, ik ben van België, en op een NL forum probeer ik er wel altijd op te letten, maar het is vrij moeilijk, mijn excuses er alvast voor
Het gaat om de metz 44 flitser, ik heb hem nu wel voor canon, maar je kan deze flitser ook kopen voor nikon of samsung of ....
dus dit principe is het zelfde, en aangezien ik dit een een goed forum vindt (spreek uit ondervinding omdat mijn vorige camera een nikon was) en hier werd altijd goed geholpen
maar dus mijn vraag, ik heb de metz 44 flitser. Die je op je camera kunt plaatsen. maar de contactpuntjes die op de camera contactpunten moeten komen (zodat deze camera connectie heeft met de flitser).
bij de volgende link zie je die punten goed zitten, (het zijn kleine pinnetjes aan de onderkant) Dit is nu wel niet de metz 44, maar zo zie je wat ik bedoel.
http://www.digitest.ee/metz-valklambid- ... z-50-af-1/" onclick="window.open(this.href);return false;
maar mijn vraag is hoe ik die pinnetjes (contactpunten) kan beschermen dat die niet beschadigd geraken